Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusje26 schreef:Ik reageer even vanaf mijn telefoon dus niet heel goed meegelezen.
Vriendin heeft ook een 2 jarige pony gevonden. Deze heeft ze klinisch laten keuren (buigproef is niet gedaan). Na 1 dag komen we erachter dat deze pony een enorme bult op haar tong heeft. Pony lijkt er geen last van te hebben. DA geeft aan wel gebit te hebben bekeken maar de bult heeft hij gemist. Pony is dus verkocht omdat de keuring positief was. Maar DA wil nu wel komen om biopt te nemen. Nu zit mijn vriendin dus in een lastige situatie. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?
Vorige eigenaar is op de hoogte gebracht maar geeft aan dat zij het ook niet wist.
Ik vind vooral moeilijk dat de DA het over het hoofd gezien heeft. Hoewel fouten maken menselijk is komt er nu wel veel "gedoe" bij kijken. Want stel je voor dat het in het ergste geval kwaadaardige is... moet de verkoper de pony dan weer terug nemen?
_coquette_ schreef:Wel een leuke merrie MarjanB. Maar toen ik nog zocht haakte ik eigenlijk altijd gelijk al af bij een ongekeurd dier met keuren op eigen kosten.
suusje26 schreef:Ik vind vooral moeilijk dat de DA het over het hoofd gezien heeft. Hoewel fouten maken menselijk is komt er nu wel veel "gedoe" bij kijken. Want stel je voor dat het in het ergste geval kwaadaardige is... moet de verkoper de pony dan weer terug nemen?
ruitje schreef:Rare zoektocht: ik zoek een hoogdrachtige merrie, of een merrie met een veulen van max 2 maanden oud voor een laag budget
Zie dat weinig te koop staan ( logisch ook wel) , dus dacht ik gooi 'm er eens in.