Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pien_2010 schreef:Ayasha schreef:Vandaag heeft hij met wat steun een hele schep voer op. Hij heeft ook wat slobber geproefd. Wat me zorgen baart is dat hij erg veel drinkt.
Wat vind je daar zorgelijk aan,?

alleen ukkie moet ik zelf doen maar na een paar minuten kon ik weer steunen. Ben wel 90% zeker dat er en klein botje gebroken is maar in die voet zit zoveel artrose dar mijn hersenen dat waarschijnlijk niet eens kunnen onderscheiden van de rest maar het tweede botje van links voelt ‘zacht’ ipv gedefinieerd zoals de rest. Daar straalt de pijn ook door.pien_2010 schreef:Duidelijk je bezorgdheid.
En ik ben nu bezorgd over je voet. Jeetje wat een pech.
Hij heeft vandaag wel voor het eerst van de slobber geproefd dus morgen houd ik een emmertje achter voor hem. Als de rest naar het hooi gaat blijft hij altijd nog even hangen. Dan kan hij rustig proeven. De groep geeft hem nu nog wat stress waardoor hij niet wil eten in groep. Whiskey heb ik ook zo er door gekregen. Het is ook allemaal wat voor het gupke.
iedereen die komt knuffelt met hem dus hij zal zich iig niet alleen voelen. Dan durft hij ook contact te leggen met de anderen dus hopelijk kunnen we hem zo integreren met de rest. 
(ik was nog niet helemaal helder) waarop mijn man ik de lach geschoten is en zei dat ik hem misschien te veel voerde. 

‘

ik slaap slecht als een van de mannen het niet gemakkelijk heeft. 
denk dat ik hem wat te goed gevoerd heb. 
pmarena schreef:Oef die voet..... die heeft er goed onder gezeten. Die lomperd heeft even extra geleund lijkt het wel

pien_2010 schreef:Fijn de filmpjes. Komt wel goed met Toto! Hij is in goede handen.
hij eet goed mee aan het hooi nu en speelt nu ook wat. Nog een weekje en hij is er helemaal.pien_2010 schreef:Duidelijk je bezorgdheid.
En ik ben nu bezorgd over je voet. Jeetje wat een pech.

vraag me af of hij vaak moet onderhandelen over dit soort dingen…

lor1_1984 schreef:Heeft hij niet ook gedraaid met zijn hoef op je voet?
Dat heeft mij eens een (ongediagnosticeerde) gebroken voet opgeleverd.
Mijn voet was bijna zwart en ik kon (en kan) dat botje een beetje meer bewegen dan de rest, stond ook in een knikje naar beneden.![]()
Maar hé, 800kg paard wat er op steunt en de voet wegdraait kan ook niet anders dan schade geven.