twee halsters omdoen? Ik dacht zelf aan minstens 5 de volgende keer
Even zonder dollen waarmee zal ik hem vast gaan zetten in de trailer? Wat is stevig genoeg om niet bij 1 keer trekken meteen stuk te gaan? Alle standaard trailerlijnen die hebben paniekhaken maar volgens mij zijn die gemaakt om ook op een bepaalde druk open te gaan en dat is nou precies iets dat ik hem niet wil leren?

heel irritant. Als iemand linkjes heeft graag. Ik wil ook niks verstelbaars want dan ben ik bang dat het uit schuift als er gehangen word. 

Dus een paar dagen grotendeels plat doorgebracht, gisteren is het gecheckt en voorzichtig losgemanipuleerd en nu gaat het weer wat beter. Zo stijf als een hark wel nog en achter de computer zitten doet pijn
Rijden zal voorlopig ook niet pijnloos gaan kunnen helaas.
.... ah sh*t, gesnapt...OK dan
Maar de verdere aanpak/oplossing lijkt iig toch anders te moeten gaan worden dan wegbrengen in eerste instantie, maar ben er nog niet uit hoe precies. Er zijn wel wat goede opties, nu nog zien waar we ons beiden het best bij gaan voelen. Voorlopig blijft het sowieso even bij grondwerk, ben toch niet in staat er fatsoenlijk op te gaan zitten en het is laatste keer dat ik erop zat goed en in ontspanning afgesloten dus staat niet in de brand. En dan zien we wel weer tegen de tijd dat ik weer wat kan aanvangen 
Voor op dit moment nog even besloten er geen onbekenden voor ons bij te halen waar Pinda bij betrokken is, een onderdeel van de escalatie zaterdag was dat springinstructeur ons niet goed genoeg kent en daardoor de verkeerde acties eiste. Ik zei nog zó: wil braaf doen wat je zegt (hij staat daar ja niet voor piet snot les te geven) maar als ik mijn paard goed ken is dat niet verstandig... Ik had gelijk
Sil zal nooit zo worden als Feyre, maar ze is blij en ze wil het zó graag goed voor je doen. En nu ik onze 'go' heb gevonden kan ik ook weer echt genieten van het rijden

Ziet er ook fijn uit, mooi dat het zo lekker gaat met jullie
Om nog zo te kunnen lopen zoals ze de laatste weken heeft gedaan moet ze echt héél hard haar best hebben gedaan....