Hier gebeurde het ook wel eens hoor haha, gelukkig tot nu toe alles kunnen uitzitten
Maar verwacht vast wel dat ik er ooit nog eens afkukel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gelukkig goed af kunnen sluiten!

. BAM! Deze keer keek ze alleen wel toch nog uit en is ze niet op me gaan staan
.
. En we zijn voor het eerst door het water geweest! Vond ze eerst ook spannend maar toen ze ontdekte dat je er ook in kon stampen was het kaasie… 
) vinden dat heel lastig.
En nu hopen dat we nog wat winnen gaan

Een nieuwe rijbroek maar idd wel weer eens, alleen is het altijd lastig om het alleen daarbij te houden
Je weet nu wel waar je aan moet werken en ze is idd ook pas 4 dus jullie hebben nog alle tijd. En wat leuk dat ze in het verenigingsblad stond, altijd leuk om te zien en te bewaren voor later.
Ik ben daar veel te onzeker voor en ben gewoon niet zo'n held haha. Ik vind het altijd wel heel leuk om naar te kijken. Knap dat je het daarna nog eens hebt geprobeerd en ze het toen wel goed deed. Van al die dingen wordt ze later ook alleen maar makkelijker.
Ze krijgt er echt steeds meer rust in, had gisteren echt nauwelijks spanning. Met rijden eerst nog wel iets wat spanning, maar dit was daarna helemaal over. Voor de zekerheid rechts nog niet gegaloppeerd, omdat ik niet onnodig spanning wilde opbouwen. Als het de volgende keer weer zo gaat wil ik het wel proberen. Het longeren doet ze de laatste tijd ook heel braaf. Ook luistert ze weer een stuk beter naar stemhulpen.

mirjamalvaro schreef:Nou als het enkel de grond was geweest. Helaas ben ik dus half op de plank gevallen die het zand in de bak houd. Met hoofd iig en denk ook met rug en heup.
Kon na de val ook ff niet goed ademen en heb niet meegekregen sat moeders mijn cap en BP los gemaakt heeft.
Ik kijk niet uit naar de komende dagen.