Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:nee een democraat, is ook al wel paar jaar terug.
maar de verkopers zijn vaak niet eerlijk, en mensen die bij een paard zijn wezen kijken hebben er geen baat bij je iets op de mouw te spelden.
hoevaak ik niet aan de telefoon gevraagd heb, heeft hij geen gebreken oid, en je komt er en hij blijkt toch te luchtzuigen oid
jaag je weer ergens heen voor niets, das fijn als het voorkomen kan worden door ervaringen te delen.
maar dat is wat anders dan dat het paard je niet aanspreekt, dat is smaak en wat ej zoekt
Cardy schreef:Dat is gek dan ralphtdw, dan voel je je echt rot inderdaad.. Wel gek dat je niks meer hebt vernomen van die mensen?
@ Melanie_B: Wat jammer!
Pletje123 schreef:Melanie_B schreef:Nou ik ben bij paard 1 wezen kijken. Erg mooi dier maar wat viel die tegen onder het zadel... Scheef, teveel op hand gereden, totaal niet reageren op been/zweepje...
En dan moet je in schatten of je dat op kunt lossen.. of voorzag je teveel problemen?
Marieke1495 schreef:Melanie_B schreef:Nou ik ben bij paard 1 wezen kijken. Erg mooi dier maar wat viel die tegen onder het zadel... Scheef, teveel op hand gereden, totaal niet reageren op been/zweepje...
was dat die gave KWPN bruine merrie?
olijf schreef:Pletje123 schreef:
En dan moet je in schatten of je dat op kunt lossen.. of voorzag je teveel problemen?
Dat vindt ik dan weer aan het budget liggen.... als ze voor een normaal "project" bedrag aangeboden wordt is het weer anders als dat je de hoofdprijs moet neerleggen.
Dan verwacht ik wel dat het dier fatsoenlijk na te rijden is.
Melanie_B schreef:Bedoel jij die merrie van mychamp? Wel heen gemaild, denk week terug maar nog steeds geen reactie gehad.
Marieke1495 schreef:Melanie_B schreef:Bedoel jij die merrie van mychamp? Wel heen gemaild, denk week terug maar nog steeds geen reactie gehad.
http://www.sporthorses.nl/advertentie/4 ... inkie.aspx