Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ditismijn schreef:Hallo allemaal, ik meld me hier ook. Langzaam aan rustig rondkijken voor dat ene leuke paardje. Lekker rondhobbelen in het bos. Ik ben erg gecharmeerd van het freiberger ras. Maar wat een geld! Ik ben nog niet eens serieus op zoek en word er nu al moedeloos van.
xSCWx schreef:@Tarzan wat een knapperd![]()
Over “mijn” paardje; de eigenaar laat zelf opnieuw de buigproef doen. Omdat ze niet gelooft dat ze niet door de buigproef komt omdat ze nooit een pas kreupel heeft gelopen bij haar.
En ik weet niet zo goed wat ik moet doen als ze wordt goedgekeurd. Vind het een hele lastige, eerlijk gezegd heb ik de hele zoektocht al een klein beetje opgegeven. Ik ben er even zat van.
xSCWx schreef:@Tarzan wat een knapperd![]()
Over “mijn” paardje; de eigenaar laat zelf opnieuw de buigproef doen. Omdat ze niet gelooft dat ze niet door de buigproef komt omdat ze nooit een pas kreupel heeft gelopen bij haar.
En ik weet niet zo goed wat ik moet doen als ze wordt goedgekeurd. Vind het een hele lastige, eerlijk gezegd heb ik de hele zoektocht al een klein beetje opgegeven. Ik ben er even zat van.