Jaa snoepjes en wortel etc zijn ze hier ook enorm gek op. De snoepjesbak op de plank staat niet altijd veilig

Mirjam wat super braaf van Kenzo! Heerlijke kinderpony straks!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je start wel vaak of niet?
Die lage hoofdhouding theorie heb ik inderdaad bij Tristan Tucker voorbij zien komen. Ik gebruik er ook vaak dingen van.

.
2 proeven uit mijn hoofd lukt ook nog niet, dan haal ik alles door elkaar haha.
Alleen gaan vond ze toch niet zon strak plan met allerlei gekke obstakels langs het pad maar met wat aanmoediging lukte het!
Voorlezer en omstanders (die ik niet kon) die het gezien hadden snapten er niets van.
Altijd leuk moment he zo'n nieuw jasje.

Horseloverl schreef:Dankje! Ff een vraagje. Ze vind de stal nog heel eng, ze staat in haar eentje in een grote box omdat de andere boxen te laag en te klein zijn voor haar. Nu vind ze dit enorm spannend. Is dit een kwestie van niet zeuren paard of kan ik iets in haar stal hangen waardoor ze iets relaxter word? Ze moet nog 4 worden en heeft in een hele grote opfok gestaan dus snap dat dit super spannend is. In de paddock staat ze rustig naast de Shetlanders. Nu wilde ik vanavond ff longeren om ff dr energie kwijt te raken en ff lekker ontspannen werken. Is dit een goed plan? Als ik het op mezelf projecteer helpt bewegen mij ook als ik gestresst ben dus vandaar dat ik zo denk. Ik heb geen haast dus al staat ze een paar dagen vind ik dit ook niet erg. Maar ik wil het beste voor dr dus vandaar dat ik benieuwd ben hoe jullie dit doen met jullie jonkies
Ik geloof dat er bij jou hetzelfde is gebeurd als bij mij een tijdje geleden. Toen was ik ook lekker aan het rijden, niks aan de hand. Vervolgens schrok ze ergens van, idk waarvan. Geen idee wat er precies gebeurde, maar ik weet wel dat ik er ineens naast lag
Het ging zo snel dat ik er geen eens erg in had. Ik merk ook dat ik op m’n pony veel sneller uit balans raak als er zoiets gebeurt, waarschijnlijk doordat ze vrij smal is en ik in verhouding vrij groot ben (nu heb ik ook nog een platte pannenkoek zadel haha), weet niet of jij dat ook hebt? Waarschijnlijk had je het ook niet verwacht en was je minder alert, doordat het zo plotseling kwam. Het blijven toch (jonge) dieren zie je wel hihi, ook al was hij nog zo braaf :0
Ik kende het verhaal erachter eerst niet, maar heb het terug gelezen. Wat een enorm nare wending is dat geweest, maar wat heeft ze een geluk gehad met jou! Je hebt echt alles op alles gezet!