tamary schreef:Kan best dat Shadow bezitterig was t.o.v. jouw en dat Poupette daarom niet bij jouw durfde te komen.
Morgan hier is/was daar een stukje lomper in, maar daar heb ik rap een eind aan gemaakt, omdat ik geen zin had om tussen kibbelende paarden te komen. Nog afgezien daarvan is wie bij mij mag komen iets wat ik bepaal, naast dat ik geen gekibbel in mijn persoonlijke ruimte wil ivm mijn veiligheid. Inmiddels is het samen delen aardig gewoon geworden en anders staan ze zo dat ik er tussen sta als buffer en is er ook niks aan de hand.
Wie zal het zeggen, Tamary. Ik weet het gewoon niet. Wat ik wel weet, is dat ik dacht dat Poupette nooit durfde te komen, door Callas. Omdat Callas zo dominant kon doen. Maar ze komt wel gewoon naast Callas staan.
Shadow was eigenlijk niet zo knufferd uit zichzelf naar mij toe. Hij vond het wel lekker verwend te worden met een knuf, maar hij kwam niet vragen en hij was ook geen haantje de voorste, dat was Callas. Hij deed ook nooit lelijk naar Poupette eigenlijk, dus ik snap het niet.
Maar het moet aan Shadow gelegen hebben, dat kan niet anders, maar in welke vorm begrijp ik niet.
Ik vind het wel een heel fijne ontwikkeling. Ik had me al voorgenomen met Poupette ook te gaan clickeren om haar wat tammer te maken, maar wat dat betreft hoeft het geloof ik niet meer, maar dan doe ik het voor de fun en om haar ook dingetjes te leren.