Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:10 maart 2024
Aanval schapen tussen Lheebroek en Beilen, provincie Drenthe
Aanval op schapen. 6 gewonde schapen.
Bij een andere eigenaar in de buurt zijn 4 schapen vermist en is er 1 dood schaap.
Eigenaren veel sterkte.
Graag zichtmeldingen en aanvallen zsm doorgeven via 06-26952282. Sla dit nummer aub op in uw telefoon.
Meldingen wolven in Westerveld en ruime omgeving (Noord Nederland)
Dit nummer wordt alleen gebruikt via WhatsApp of SMS.
Blijf aub de zichtmeldingen doorgeven. U helpt hier dierenhouders enorm mee!
Citaat:Nijkerk/ Voorthuizen Gelderland
09-03-2024
23.50 uur
Wolf gezien op de oude voorthuizerweg in Nijkerk
Meldingen over graag zo snel mogelijk aan de beheerders via whatsapp wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889
#geenwolf
Hettieheks schreef:Ben benieuwd of de activisten dan nog zonder blikken of blozen over slachten kunnen beginnen. Ik heb het filmpje gezien, het is afschuwelijk
Nyaleti schreef:Bizar toch, dat dat zo makkelijk gaat?
De beheerder van de groep ziet gewoon van wie het komt, letterlijk in één blik te achterhalen.
Maar zij posten ook niet met hun eigen naam maar een eigen profiel pagina (die ook bescherm je vee, heet) dus ook daar loopt de politie spaak bij wie te zijn.
Want de beheerder zit helemaal fout natuurlijk.
Ik hoop zo dat wijs met wolven actie kan ondernemen.. echt te bizar die groep.
Citaat:10 maart 2024
Zichtmelding: Tussen Hoogersmilde en Smilde, gemeente Midden Drenthe, provincie Drenthe
Tijd: 17.40 uur
2 wolven gespot tussen Hoogersmilde en Smilde in een weiland. Geen richting bekend; ze stonden stil.
Graag zichtmeldingen en aanvallen zsm doorgeven via 06-26952282. Sla dit nummer aub op in uw telefoon.
Meldingen wolven in Westerveld en ruime omgeving (Noord Nederland)
Dit nummer wordt alleen gebruikt via WhatsApp of SMS.
Blijf aub de zichtmeldingen doorgeven. U helpt hier dierenhouders enorm mee!
Popstra schreef:Je kan ook niet meer reageren op die fb groep. Dat is tijdelijk uit gezet....
Dreamboy schreef:Popstra schreef:Je kan ook niet meer reageren op die fb groep. Dat is tijdelijk uit gezet....
Je kan gewoon reageren hoor. Alleen in de avond zetten ze de mogelijkheid om te reageren uit. En op oudere berichten kan niet meer gereageerd worden. Ik denk om ongewenst commentaar er uit te kunnen filteren. Ik heb zojuist nog ergens op gereageerd. Wel hebben ze nu ingesteld dat, als je zelf een bericht plaatst, dus geen reactie op een ander bericht, het eerst goedgekeurd moet worden door het beheer.
Nyaleti schreef:Dreamboy schreef:
Je kan ook niet meer reageren op die fb groep. Dat is tijdelijk uit gezet....
Je kan gewoon reageren hoor. Alleen in de avond zetten ze de mogelijkheid om te reageren uit. En op oudere berichten kan niet meer gereageerd worden. Ik denk om ongewenst commentaar er uit te kunnen filteren. Ik heb zojuist nog ergens op gereageerd. Wel hebben ze nu ingesteld dat, als je zelf een bericht plaatst, dus geen reactie op een ander bericht, het eerst goedgekeurd moet worden door het beheer.