pien_2010 schreef:Hahaha wat een echt Kathleen verhaal. Smullen maar voor jou was het balen.
Dat viel wel mee. Had een zware Uhm… avond te verwerken van bij de kine. Paarden helpen om mijn hoofd rust te geven. Ook onbekende sh*tlanders. 
Mer1980 schreef:Ik ga stuk om je verhaal. Je kan dat zo beeldend vertellen dat ik de hele situatie gewoon voor me zie.
Ik heb al een paar keer gezegd dat ik een boek wil schrijven maar niet al mijn verhalen zijn geheel de mijne en ze zijn ook niet allemaal mooi… (het leven is geen sprookje immers) maar zelfs ik chaos zitten mooie dingen.
Maflinger_S schreef:Oliebol. En dat in de avond …
met iemand die vrij nachtblind is… of meer: ik zie slechter dan gemiddeld in het donker.
niemand die het merkt op bekend terrein maar op onbekend terrein… 
Elisa2 schreef:Haha wat een verhaal..er staat een paard in de tuin..

manlief keek alleen veelbetekenend toen ik zei dat ik een pony bij iemand uit de voortuin gehaald had. 
Denk dat die al lang blij was dat ik hem niet mee had. 
pmarena schreef:Ach kleine ponies zijn net als Shetten toch vaak al snel oliebollen op pootjes dus het is wel treffend

Die regen is maar prut, ik heb liever de droge kou van de echte winter......
Hopelijk snel verbetering in de situatie en vermoeidheid

Hij deed me aan mijn Phara denken. Andere kleur maar zelfde kuren en de onschuld zelve. 
Hier ook liever droge kou. Elke breuk die ik ooit gehad heb laat van zich horen inclusief mijn prothese..
veel hoofdpijn dus. Botpijn in je schedel wordt automatisch hoofdpijn. 
Ik trek dit soort chaos gewoon aan. Chaos en paarden zoals Whiskey en Rooie en zelfs Leo… die hun eigen chaos hebben om mee te copen… ik krijg ze in balans hoewel ik zelf ook niet het toppunt van balans ben…
Leo is gisteren geëtterd door zijn baas:
Leo is vrij bomproof.
(Leo is naar mij verhuist omdat hij op de vorige stal mensen bang maakte omdat hij zijn oren vaak plat heeft liggen. Inmiddels heeft hij geleerd dat dat genegeerd wordt en dus zinloos is.
)
Ze had Joy ook een koekje van eigen deeg gegeven en toen die de tape van zijn neus had is hij blijkbaar met zijn neus tegen Leo gaan staan. 
Zal morgen eens kijken of ze daar een filmpje van heeft.
Ik mag nu ook aan Whiskey zijn benen komen. 
Zalig eigenaren die spelen met hun veulens.