Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als ze paniek hebben ben ik bang dat ze de draad ook niet meer zien 
Niet erg, ze mocht nog wel wat dikker 
Miesjex schreef:Melissa, Wat leuk dat je vakantie zo geslaagd was![]()
Murosch, wat stoer dat jullie toch op wedstrijd zijn gegaan!![]()
Patty, Dierenarts heeft haar voor week metacam gegeven en boxrust. Na een week mogen we weer kijken hoe het gaat met stappen. Ze heeft aan de buitenkant naast haar knie een dikke bult zitten, deze wordt tot nu toe ook niet minder.
Ben het wel elke dag aan het koelen.. Even afwachten hoe ze dinsdag loopt.
Wat balen dat de hoefsmid haar te kort bekapt heeft...
Haha wat een grappige foto.. die tanden![]()
Hier gister weer bij vriendin in de bak gereden, ging zo braaf dat we op de terugweg zijn gaan rijden ( ipv op de trailer ).
En dat ging zowaar goed!![]()

vooral de eerste keer niet. Ze weet prima wat `ho`betekent, maar had op dat moment gewoon geen zin om daarna te luisteren. Later ging dit gelukkig wel weer beter. De eerste keer deed ze heel erg nukkig op de beugels. Later leek dit beter te gaan, maar kreeg ze ineens weer een ontploffing
ze deed precies hetzelfde als toen ik er die keer op zat, alleen dan nu aan de longeerlijn. Ze reageerde ook echt helemaal nergens meer op. Na een tijdje was ze uitgeraasd en heb ik er weer minstens een kwartier over gedaan, voordat mevrouw weer normaal kon luisteren. Twee dagen erna heb ik dit weer gedaan en toen was ze eigenlijk heel lief. Volgensmij is ze trouwens niet echt bang van de beugels, maar vindt ze het gewoon heel erg vervelend. Ik dacht dat eerst wel, maar ze wordt eerder boos dan bang. Ze kan zich ook op de een of andere manier ook aan de kleinste dingen irriteren. Zo klapperde de zweetbladen in het begin wel eens en ja dat was natuurlijk ook erg `vervelend`
Hopelijk is ze deze "fase" weer snel voorbij.
) filmpjes voorbij komen, zag er fijn uit!
Dinsdag op clubles trok ze in het begin behoorlijk op die van me zusje, dan heb ik ook echt even niks te vertellen. Daarna wel heel fijn kunnen sturen. Omdat ze toen in het begin niet zo lief was woensdag even kort thuis gereden en toen fijn kunnen rijden.
Er was 1 paard meer in de bak, stond eerst in de hoek dus kon gewoon links/rechts wat draven . Totdat die andere aan de hand ging stappen. Ze ging er recht op af, koos stuurloos. Vanuit daar kwam ik wel weer weg. Totdat die andere de bak uitgang, als me instructrice niet bij de deur had gestaan dan was ze er denk ik overheen gegaan
Ze was echt idioot, ging voor de ingang omhoog en maaien met 2 voorbenen tegelijk. Nog nooit eerder gehad, had echt even angst zo maf als ze deed. Uiteindelijk wel weer vooruit kunnen krijgen en toen was het ook wel klaar.

hopen dat ze dat niet veel vaker gaat doen haha!

ze vind hem erg leuk (want hij stopt d'r altijd vol lekkers
)