Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Picassox schreef:Jeetje! Wat heftig! Hoe is het nu? Ze zal wel stijf zijn!
IwanLuver schreef:Rustig hier, Kimberlyve hoe is het nu met je pownie?
@Karin mooie punten, van harte!
Anneruth leuk topic heb je gemaakt over de week bij Bartels.
Wij zijn gisteren naar Ermelo geweest, daar was de Paard & Leven dag. Was echt super leuk! Dressuur en springen gedaan.
Ik heb er ff een topic van gemaakt [RIJ-ITP] Gadget op Paard & Levendag in Ermelo
Gadget was erg braaf, ondanks alle indrukken
Picassox schreef:Heerlijk en leuk om iedereen weer te zien met de knappe 5-jarigen!
George heeft echt weer een stijgende lijn te pakken dressuurmatig. Hij is echt megafijn, we hebben ons eerste appuyement al spelenderwijs meegepakt en afgelopen weekend 2e en 3e prijs opgehaald en superfijn jurycommentaar. Hij gaat inmiddels ook helemaal alleen mee op de trailer, ik kan hem zelf laden, alleen op concours enzovoort. Héérlijk zulke paarden! Ik ben in elk geval heel blij met hem! Hij is nu ook zo chill en braaf op concours. Ik heb er echt geen kind aan!
Helaas moet 'ie volgende week 'met vakantie' omdat ik zelf 2 maanden ga reizen. De laatste maand wordt hij wel doorgereden op het adres waar ik hem heen breng, maar eerst een maandje even niets. Da's ook wel lekker voor hem. Jammer, want we zijn nu net lekker bezig!