Hij is op de juiste plek terecht gekomen die tutmuts. Misschien wordt hij op een dag nog de stoerste van het stel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pmarena schreef:Ach guttegut.... hopelijk ziet Whiskey snel in dat het leven helemaal zo spannend niet is.
Hij is op de juiste plek terecht gekomen die tutmuts. Misschien wordt hij op een dag nog de stoerste van het stel

pien_2010 schreef:Wat fijn de positieve ervaring bij de smid.
als het mee zit kan hij gewoon zonder roesje gedaan worden de volgende keer. We gaan gewoon verder met oefenen.

(die heeft geen ronde balen meer en rechthoekige krijgen wij niet in de ruif.
)
de binnenkant iig. en ik had nooit gedacht ooit zo te wonen, 

note to self: reels kunnen exploderen.

zelf ansich nog net binnen de normaalrange maar zodra ik es iets heb keldert dat meteen enorm en daar kan ik weinig tegen doen. Altijd fijn om dan extra nagetrapt te worden
en daarmee ook voor hoefsmeden, maar ik vind het toch wel triest als je dan als smid gaat zeggen van, een deel van je kudde doe ik niet hoor zoek daar maar een ander voor.. 

gelukkig konden ze zich buiten uit leven maar je merkt toch dat ze zich onder veel beter voelen.
en eentje is onze slaapkamer. Boven is ook een kleine verouderde maar bruikbare badkamer.

) nu nog bezig met de vernieuwde badkamer en dan blijft boven enkel toilet en een wasbakje. 
die stond vroeger in de slaapkamer en daar sliep hij dus nu slaapt hij er in de woonkamer ook in.
(Joy heeft overal wintervacht zeg maar… geen van mijn andere hengsten of de andere veulens heeft dat.
)
ik heb nog nooit moeten nadenken over de kleur van een toiletbril. 

Muga schreef:Wat een ontzettend gave keuken!! En heel mooi is het geworden! Wel mis ik nog wat mooie platen aan de muur van je knappe paarden of honden, Of van jullie natuurlijk. Maar ik zou zo met je ruilen! Ziet eruit alsof jullie heel veel ruimte hebben nu.
met mij iets minder en de afgelopen tijd wat tegenslag gehad.