Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 18:55

FriesWytske schreef:
Heb je al contact met ze gehad? Al reageren ze de laatste tijd ook niet echt snel. En er komen inderdaad heel weinig nieuwe filmpjes bij. Ik heb laatst met korting de longeertraining aangeschaft. Maar dat is echt zonde van het geld.

Ja en nee volgens hun komt er elke maand een nieuwe module vrij. Maar dan zal je zien dat de module die je het hardst nodig hebt als éen van de laatste pas vrij komt. Over een jaar of wat dus :+

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 12:20

Weet iemand hoe je het abonnement kan stopzetten? Staat nergens op de site. Wat slecht

Melzazu

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 12:33

Het is geen abonnement dus kun je ook niets stopzetten. Je kunt in 1 keer betalen of verdeeld over 6 maanden en dat laatste heb jij blijkbaar gekozen.

Ik heb al erg lang geleden een flink aantal trainingen ineens gekocht. Die blijven forever beschikbaar. Ik vind de filmpjes wel echt leerzaam maar moet wel zeggen dat ik vooral in het begin regelmatig keek en nu niet vaak meer.

Wel eens over de longeertraining. Die vond ik ook het geld niet waard.

Laatst naar een clinic geweest van Rien en om dat dan zo in het echt eens te zien en de paarden in een half uurtje zien veranderen is wel echt heel gaaf.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 12:39

Melzazu schreef:
Het is geen abonnement dus kun je ook niets stopzetten. Je kunt in 1 keer betalen of verdeeld over 6 maanden en dat laatste heb jij blijkbaar gekozen.

Ik heb al erg lang geleden een flink aantal trainingen ineens gekocht. Die blijven forever beschikbaar. Ik vind de filmpjes wel echt leerzaam maar moet wel zeggen dat ik vooral in het begin regelmatig keek en nu niet vaak meer.

Wel eens over de longeertraining. Die vond ik ook het geld niet waard.

Laatst naar een clinic geweest van Rien en om dat dan zo in het echt eens te zien en de paarden in een half uurtje zien veranderen is wel echt heel gaaf.

Edit het is mij al gelukt

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 12:44

Heb je dan het ruiterclub jaarprogramma?

Ik dacht dat je misschien 1 van de losse cursussen had aangekocht? Dan stopt het namelijk na een half jaar en hou je gewoon wel toegang daarna

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 12:47

Melzazu schreef:
Heb je dan het ruiterclub jaarprogramma?

Ik dacht dat je misschien 1 van de losse cursussen had aangekocht? Dan stopt het namelijk na een half jaar en hou je gewoon wel toegang daarna

Nee ik had inderdaad de ruiterclub

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 12:48

Ah oké. Dat weet ik dan niet precies. Dat bestond in het verleden niet.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 18:30

Ladyson schreef:
Hemellichaam schreef:
De filmpjes lijken mij heel interessant, maar ik twijfel of het mij in de praktijk ook echt vooruit zal helpen. Hebben jullie wel degelijk verbetering gezien met rijden dankzij de cursus?

Ik zag dat ze een 90-day money back warranty hebben, op voorwaarde dat je een volledig ingevuld werkboek en uitgevoerde opdrachten kan voorleggen. Maar wat houdt het werkboek en deze opdrachten in (en moet er beeldmateriaal gemaakt worden)? Is het haalbaar om dit af te werken in 90 dagen, naast school/werk/hobby's etc.?
Het is toch veel geld, dus het zou me gerust stellen voor het geval de cursus niet mijn ding zijn.

Ik ben - met succes - compleet anders gaan rijden erdoor. Kan het iedereen aanraden. Ik vind het alleen jammer dat t zo lastig s om een passende instructeur te vinden in je eigen regio.

Werkgroep heb k niet echt gebruik van gemaakt.

Edit: Ik zie dat ze eind vh jaar weer een lijst met instructeurs gaan publiceren, ik hoop het

Weet iemand of deze lijst inmiddels is gepubliceerd? En/of heeft iemand wellicht tips voor een fijne instructeur die op locatie kan komen in de omgeving van Utrecht?

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-25 21:05