Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ralphtdw schreef:dat ben je ook niet verschuldigd maar reageer dan niet zo op sommige mensen en laat het lekker gaan al heb je soms wel gelijk maar toch doe gewoon lekker mee in dit topic want op dit soort reacties krijg je irritaties
loriene schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/95898/talen ... errie-film
Deze 2 jarige spreekt mij wel erg aan.
Wat vinde jullie van deze?
Zo over de middelijn vindt ik haar heerlijk bewegen,wel wat een iel halsje maarja het is nog maar een twenter.
Goos_Horses schreef:ralp waarom heb je daar in godsnaam zolang mee gewacht?
Zou mooi zijn als het door gaat, dan kan je ook lekker weer paarden kijken
Verhouding vind ik redelijk voor een 2 jarige, kan je weinig van zeggen hoe ze der spieren gaat ontwikkelen.
Iele hals vind ik ook wel mee vallen, oogt ook zo daar ze een enorm ronde buik heeft
Goos_Horses schreef:loriene leuk paardje, spreekt mij persoonlijk niet zo aan.
Bloedlijn is ook leuk, niet zo geweldig als dat ze wil doen overkomen maar leuk bloed.
Paardje zal zo te zien niet erg veel meer groeien, zo extreem is ze niet overbouwd zal leuk damespaardje zijn denk ik
Laura jij nog wat op het oog?
Laura1982 schreef:Goos_Horses schreef:loriene leuk paardje, spreekt mij persoonlijk niet zo aan.
Bloedlijn is ook leuk, niet zo geweldig als dat ze wil doen overkomen maar leuk bloed.
Paardje zal zo te zien niet erg veel meer groeien, zo extreem is ze niet overbouwd zal leuk damespaardje zijn denk ik
Laura jij nog wat op het oog?
Ik ga vanavond bij een paardje kijken 5 jarige merrie 1.75m hoog en met lekker wat body wie weet ik neem wel mijn eigen zadel mee is toch praktischer ben ik achter gekomen.
Goos_Horses schreef:Ah oke dat had ik niet begrepen, met een agrarische bestemming duurd het inderdaad langer maar heb nooit gehoord dat het zolang moest duren. Hopelijk hebben jullie gauw duidelijkheid.
Jullie gaan het aankopen neem ik aan?
loreine gewoon vragen of ze een filmpje willen maken van het paard op het harde, en dan stap en draf zonder gejaag in de bak of iets zo kom je meer te weten over de echte gangen.
Zo met staartje erop is mooi, maar komt nagenoeg zelden tot uiting onder het zadel
Shahsantosje schreef:Hoi, als iemand nog een leuke ruin zoekt van 8 jaar kijk even op marktplaats onder de advertentie naam:
Te Koop: Lieve 8 jarige ruin (RousseauXAktion) weet alleen zijn prijsklasse niet staat in eijsden
Goos_Horses schreef:eigen zadel meenemen heb ik nog nooit meegemaakt, zal even raar opkijken als mensen dat zouden doen.
Verder geen problemen mee maar voorrijden doe ik dan niet, dat doe ik enkel op mijn eigen zadel.
Laura hou er wel rekening mee dat paarden heel anders kunnen reageren op een ander zadel