Wel nog nooit van Krentenbaard gehoord.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die plek werd gróót
En er kwamen steeds nieuwe plekken bij ook. Tja kind van een jaar of 5 was hij toen geloof ik... die zit er toch aan zonder het zelf echt in de gaten te hebben. Afdekken geen optie.... dus hele slechte combinatie. Hij zag er echt verminkt uit 
) en ze gaan gezellig bij elkaar staan met hun zakken.

) maar van het echt over de oren doen leren ze IMO meer..
joyce83 schreef:Ja ik ook! Je doet zo toch ook weer zorgen voor contact met mensen, is doodnormaal want elke dag. Rust in de groep. Ieder zijn eigen voer. Ik zie alleen maar tevreden paarden en al helemaal met iemand welke ook nog oplet welke volgorde van belang is. Ik kan niet anders denken dan dat de paarden en eigenaren toch wel heel erg happy zijn met Kathleen.
het is momenteel een hele fijne, dankbare groep.
pmarena schreef:Wat fijn voor je![]()
Wil je wat van mij? Ik krijg 2 kg zo er aan gevreten
of ‘geen wonder dat je zo mager bent als je dieet.’ Omdat ik een fruit taart met druiven waar mijn darmen extreem op reageren weiger.
tegenwoordig antwoord ik gewoon: als ik alles weer uit braak wat ik al heb kunnen eten omdat jij me perse druiven wil voeren heb ik nog minder binnen.
mensen denken altijd dat zij het beter zouden doen in jouw plaats.Getty_Maan schreef:Ten eerste gefeliciteerd!
Ten tweede, wat ben je fijn bezig met de jonkies. De eigenaren hoeven er straks alleen nog een zadel op te leggen en kunnen zo wegrijden, zo mak zijn ze dan.

Als er dan ineens 2kg bij zit op zo'n vedergewichtje is dat echt een hele

had een poging gedaan om mijn bericht logischer te maken en well… that backfired.

maar stiekem was hij ook trots op Whiskey, ons angsthaasje die zo naar hem toe ging. 
en zeker niet op weide terwijl in dit stadium de kudde hen juist helpt. Alleen Whiskey is even op het tussenstukje genomen. Daar kan hij leunen tegen de stal. Die had een beetje moeite met zijn balans.