Wat een lieve leuke foto van Feyre!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat fijn dat je de draad weer op hebt kunnen pakken. Als je weer vaker rijd komt de balans wel weer goed, ik moest in het begon ook echt weer wennen.
Tijd voor wat meer werk aan de winkel
Achterwerk is wel wat gegroeid ja
Lekker zo samen lessen, confronterend die jonkies hè 
Maar jasses dat is echt geen chille buitenrit geweest, bah
Gelukkig valt de schade mee...
Ging zo fijn! Gisteravond echter na het rijden weer staan snotteren, deze week zijn we mekaar weer even hélemaal kwijt
Goede nieuws is wel dat ik weet hoe het ontstaat (ik ben nog steeds soms écht te lief, niet duidelijk, twijfelachtig....en daar wordt zij eerst onzeker en als ik dan niet duidelijk de leiding neem maar blijf prutsen boos van. Dan komt de merrie boven met bijbehorende ROT OP DOE ZELF MAAR DOMME RONDJES fratsen
). En dat ik gisteren tijdens het rijden wat ik verprutst had ook weer aardig heb weten te fiksen. Maar leuk is even anders zeg maar
Helaas is instructrice geveld met Corona op het moment, dus voorlopig moet ik ook gewoon echt even een paar ballen kweken en het zelf oplossen.

Noisy schreef:We hebben een plek gevonden!!![]()
![]()
Gisteren wezen kijken en het is perfect op een rijbak na.
Ze hebben daar 24/7 weidegang met schuilstallen. Perfect afgezet allemaal en de weides zijn begin van het jaar nog helemaal doorgezaaid. Er is 1 stukje waar nog wat prikdraad hangt maar daar zetten we gewoon een draad voor zodat ze er niet in de buurt kunnen.
Het zal wel even omschakelen zijn want dit is helemaal in eigen beheer, hoewel de eigenaar al aangaf dat hij de waterbakken wel wil controleren en vullen als we zelf niet kunnen of ze toevallig leeg dreigen te raken en hij heeft een trekker met weidesleep.
Ook mogen we een stuk afzetten en dat als rijbak gebruiken.
Vandaag dus het één en ander voorbereiden zodat we ze snel kunnen verhuizen, wat mij betreft vandaag nog maar ik denk niet dat dat zal lukken, evt alleen de merries.
Het ligt ook aan een mooie rustige weg dus kunnen we eindelijk aan de slag met buiten rijden.
*Einde ego-bericht*
---------------------------------------
Anouk, ik denk dat hij gewoon niet weg wilde bij zijn nieuwe vriendin. Gelukkig ben je blijven zitten. Kun je de volgende keer niet samen met iemand op pad?
Berdien, bodemonderzoek![]()
Knappe Blondie met haar enorme kuifWat fijn dat je de draad weer op hebt kunnen pakken. Als je weer vaker rijd komt de balans wel weer goed, ik moest in het begon ook echt weer wennen.
Fijn dat het Malik weer goed gaat Miranda. Dat meneer van snacken houdt is aan hem te zienTijd voor wat meer werk aan de winkel
Anouk_H schreef:Ik hoopte juist dat lekker rijden hem de kans gaf om te ontladen maar dit is niet helemaal hoe ik dat bedoelt had haha. En inderdaad zeker liever die terugval daar nu dan thuis
Wat een lieve leuke foto van Feyre!
En die prachtige buitenrijfoto's die iedere x langskomen.
Mexx en Kenzo lopen knap, meen me te herinneren dat Kenzo vrij klein was maar zo toont hij niet. Toffe merrie ook, lijkt geen hele makkelijke die wat snel spanning opbouwt op dit filmpje (als ik dat goed zie hoor) maar ze kan lekker sjouwen 
Heerlijke rit zo te zien, leuk!
Ze heeft al een tijdje wat gekke bulten (voornamelijk in en onder de manenkam, eentje bovenop haar kont), DA had eerder de eerste ervan al eens gezien bij de check van haar been laatst en vermoedde een ingekapselde reactie op een vliegenbeet. Echter worden het er nu sinds kort echt in rap tempo meer en lijken ze ook te (blijven) groeien....de grootste is inmiddels zelfs bijna maatje tennisbal
Voor de zekerheid vandaag dus toch maar een paar biopten laten nemen om te analyseren wat het is. Gelukkig zijn melanomen al uitgesloten ivm hoe de binnenkant eruit zag (witte prut), nu afwachten op de uitslag of we inderdaad gewoon op zoek moeten naar een exzeemdeken van staal die gekke terrormuggen én haar weidemaatjes kan weerstaan of dat het wel sarcoïden zijn...duimen dat ik straks de overbezorgde paardenmoeke ben die vliegenbeten heeft laten biopteren, ben liever de grap van de praktijk dan de andere uitkomst natuurlijk.
Maar ze was zo braaf met biopten nemen

Vientje schreef:Wat sneu van jullie veulen Babootje....hopelijk slaat de kans die jullie hem gegeven hebben aan en herstelt hij goed, duimen op goed nieuws 11 juniMexx en Kenzo lopen knap, meen me te herinneren dat Kenzo vrij klein was maar zo toont hij niet. Toffe merrie ook, lijkt geen hele makkelijke die wat snel spanning opbouwt op dit filmpje (als ik dat goed zie hoor)

Hij vindt het inderdaad nog wel spannend maar het gaat goed vooruit, fijn!
Ze deed het zo braaf! Ik met knikkende knietjes voor alle balkjes, van op de grond liggend tot wel 20 hele centimeters hoog
maar we vonden het uiteindelijk allebei leuk!

leuk een eerste springles!
Gewoon op jullie eigen tempo door doen, boeit jou het wat een ander doet of vindt!
en we hebben idd ook geen haast en 12 weken op een paardenleven is inderdaad ook helemaal niks maar ja ik weet niet het valt me gewoon allemaal even tegen op dit moment. Maar goed maandag ga ik gewoon weer even alle rijscholen afbellen in de hoop er 1 te vinden die zo snel mogelijk kan. Ik heb er net ook al 9 gebeld waarvan 1 06 nummer op nam maar die wees me door om maandag kantoor te bellen die konden in de planning kijken haha dus op zondag bellen schiet totaal niet op
Maar het komt echt wel goed hoor, soms duurt het gewoon wat langer