@Sintara, ja dat zou fijn zijn als dat zou mogen, maar dat mag niet. Behalve de hoeve zijn de 20 gebouwtjes eromheen illegaal gebouwd. Als je illegale dingen afbreekt mag je ze niet herbouwen zonder vergunning en wij zitten in een vergunningsloos gebied. Dwz dat er niets meer bijgebouwd mag worden tenzij je een boer bent. Je mag wel oude gebouwen repareren. Dus dat zijn we nu aan het doen

Daniëlle mijn paradijsvogelbuurvrouw met kanker, belde daarstraks om te vragen hoe het met me ging. Erg lief. Bijna 3 kwartier met haar aan de lijn gezeten. Ze is lang van stof. De meeste Fransen zijn lang van stof. En als ze lang van stof geweest zijn, beginnen ze gewoon opnieuw te vertellen wat ze al verteld hebben. Efficiëncy is echt iets Nederlands volgens mij. Maar zij verzekerde me, dat het oude vrouwtje van 106 jaar nooit rattengif gebruikt heeft. Daar had ze het geld niet voor. En Daniëlle heeft hier een maand gelogeerd toen haar meubels nog niet gearriveerd waren en toen liepen de ratten door de keuken!!!! De twee mannen die er achtereenvolgens verbleven hebben, hebben er niet echt in gewoond. Wel in geklust of dingen verergerd eerder, maar Daniëlle verwacht niet dat die gif zouden hebben neergelegd. Maar goed, ik heb wel tig busjes, flesjes en flaconnen met giffen voor van alles en nog wat weggegooid. Toch zegt zij, dat ze nog nooit van rattengifvergiftiging bij paarden gehoord heeft. En ze was inspectrice bij de dierenbescherming. Maar ja, de dierenarts vroeg er wel expliciet naar. Tja, van die dingen...