Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 19:47

Zijn er nog mensen die resent de module aan hebben geschaft :) ?

FriesWytske

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 21:12

Ik had eerst alleen de eerste module, maar heb een paar maanden terug met korting de rest van de cursus aangeschaft.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 22:31

Ik heb hem vandaag ook aangeschaft. Ben erg benieuwd wat het gaat brengen en wanneer hij binnenkomst :)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 16:00

Ik heb onlangs een uitbreiding aangeschaft. Effectief en duurzaam training en houding en zit. Naast de 3 basis voorwaarden en van basis tot grandprix. Ik vind het erg leerzaam de filmpjes. En vooral ook de filmpjes van leerlingen. De filmpjes van zijn vrouw en dochter zijn leuk maar die paarden zijn natuurlijk bevestigd.

A_nouk schreef:
Ik heb hem vandaag ook aangeschaft. Ben erg benieuwd wat het gaat brengen en wanneer hij binnenkomst :)

Je kunt er direct gebruik van maken als het goed is.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 18:09

Blijkbaar zit in de geschenkabonnement wat je nu met korting aan kon schaffen de toegang in de box die je thuisgestuurd krijgt. Dat staat tenminste in de mail die ik binnen kreeg :)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 19:04

A_nouk schreef:
Blijkbaar zit in de geschenkabonnement wat je nu met korting aan kon schaffen de toegang in de box die je thuisgestuurd krijgt. Dat staat tenminste in de mail die ik binnen kreeg :)

Ik zal eens kijken. Ik heb die box ook. Maar dacht dat het na betalen direct open stond :=

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 19:17

Afbeelding

Deze mail kreeg ik :)
Wellicht dat het werkt maar ik weet nog niet hoe ik kan kan loggen :=

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 19:41

Je hebt gelijk :j
In de box die je krijgt zitten kaartjes. Daarop staat inderdaad dat je in moet loggen. Ik was nog niet klaar met de basis tot grandprix. Het was mij dus niet opgevallen dat de modules nog niet open stonden.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 19:50

Gaat ook maar 1 module per maand open, zowel in de cursus van basis naar grand prix als bij de ruiterclub.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-21 22:14

:) ik ben heel benieuwd. Heb in het begin dit topic meegelezen en vond het erg interessant. Ga proberen met het bijhouden can de modules wat meer ritme en regelmaat in mijn rijden te krijgen.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 10:36

Het is ook erg interessant. En heb er ook een aantal tips uit kunnen halen, die mij en mijn paard helpen om nog beter te worden. Maar ook heel veel herkenning, dat ik al op de juiste manier bezig was.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 22:57

Schopje.

Ik heb dit net aangeschaft, al ben ik er al jaren bekend mee. Nog meer mensen die nu actief mee rijden?

Zijn er ook instructeurs die volgens dit systeem les geven?

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 07:02

Ja, ik! Ben er erg blij mee.

Als je in het platform even zoekt naar instructeurs, krijg je een lijst met instructeurs die het hebben gevolgd oid.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 20:38

Goh, ik dacht: log weer eens in.. maar niks meer te zien? Geen filmpjes ed meer? Had het 4 jaar geleden al aangeschaft maar daarna niks meer mee gedaan ivm overlijden pony.

Zonde geld zo, dacht dat het altijd terug te zien was :=

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 20:41

Marocje schreef:
Goh, ik dacht: log weer eens in.. maar niks meer te zien? Geen filmpjes ed meer? Had het 4 jaar geleden al aangeschaft maar daarna niks meer mee gedaan ivm overlijden pony.

Zonde geld zo, dacht dat het altijd terug te zien was :=

Ik denk dat de link veranderd is. Zal ik de nieuwe sturen?

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 20:54

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 21:19

Ah top, thanks! Ja ik had nieuwe link gevonden, had ingelogd maar zag toen nergens de filmpjes. Alleen wat berichten.

Maar keek net ff opnieuw wat ik had gedaan, bleek gewoon dat ik op de begin pagina ff naar beneden moest scrollen en op de toga klikken, helemaal gemist O:)

Superfijn, kan ik toch wat terugkijken <3

Hemellichaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 11:45

De filmpjes lijken mij heel interessant, maar ik twijfel of het mij in de praktijk ook echt vooruit zal helpen. Hebben jullie wel degelijk verbetering gezien met rijden dankzij de cursus?

Ik zag dat ze een 90-day money back warranty hebben, op voorwaarde dat je een volledig ingevuld werkboek en uitgevoerde opdrachten kan voorleggen. Maar wat houdt het werkboek en deze opdrachten in (en moet er beeldmateriaal gemaakt worden)? Is het haalbaar om dit af te werken in 90 dagen, naast school/werk/hobby's etc.?
Het is toch veel geld, dus het zou me gerust stellen voor het geval de cursus niet mijn ding zijn.

daydream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 12:11

Het werkboek zijn vragen die je beantwoordt. De oefeningen die je rijdt zijn denk ik de opdrachten. Of het haalbaar is ligt eraan of het alleen het eerste deel is, de basis? Dat denk ik wel Ik neem aan dat ze niet van je verwachten dat je de GrandPrix haalt binnen die tijd

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 14:52

Hemellichaam schreef:
De filmpjes lijken mij heel interessant, maar ik twijfel of het mij in de praktijk ook echt vooruit zal helpen. Hebben jullie wel degelijk verbetering gezien met rijden dankzij de cursus?

Ik zag dat ze een 90-day money back warranty hebben, op voorwaarde dat je een volledig ingevuld werkboek en uitgevoerde opdrachten kan voorleggen. Maar wat houdt het werkboek en deze opdrachten in (en moet er beeldmateriaal gemaakt worden)? Is het haalbaar om dit af te werken in 90 dagen, naast school/werk/hobby's etc.?
Het is toch veel geld, dus het zou me gerust stellen voor het geval de cursus niet mijn ding zijn.

Ik ben - met succes - compleet anders gaan rijden erdoor. Kan het iedereen aanraden. Ik vind het alleen jammer dat t zo lastig s om een passende instructeur te vinden in je eigen regio.

Werkgroep heb k niet echt gebruik van gemaakt.

Edit: Ik zie dat ze eind vh jaar weer een lijst met instructeurs gaan publiceren, ik hoop het

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 16:37

Ladyson schreef:
Hemellichaam schreef:

Ik ben - met succes - compleet anders gaan rijden erdoor. Kan het iedereen aanraden. Ik vind het alleen jammer dat t zo lastig s om een passende instructeur te vinden in je eigen regio.

Werkgroep heb k niet echt gebruik van gemaakt.

Edit: Ik zie dat ze eind vh jaar weer een lijst met instructeurs gaan publiceren, ik hoop het

Je hebt niet perse een instructeur nodig die daar de opleiding gedaan heeft hoor, wel een instructeur die weet hoe het in elkaar zit . Iemand met voldoende klassieke opleiding en ervaring . Denk dat er daar meer van rondlopen dam die de opleiding bij conny gedaan hebben- die opleiding was ook zo van de radar - wat ik jammer vond want had de hoop dat er meer mensen beter opgeleid zouden kunnen worden . Maar door de steeds veranderende plannen van conny is dat anders gelopen .

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 17:15

Eens knollentuin, maar ik heb al veel lessen bijgewoond van instructeurs in mijn regio en kan niemand 'klassieks' vinden. En via google kom je al snel op academisch of heel natural terecht. Ook al paar keer via Bokt geprobeerd. En ik woon niet in een uithoek dus er zal vast iemand zijn.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 18:04

Ladyson schreef:
Eens knollentuin, maar ik heb al veel lessen bijgewoond van instructeurs in mijn regio en kan niemand 'klassieks' vinden. En via google kom je al snel op academisch of heel natural terecht. Ook al paar keer via Bokt geprobeerd. En ik woon niet in een uithoek dus er zal vast iemand zijn.

Idd, even gekeken en je woont niet in mijn regio, dus sorry ik kan je ook niet helpen

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 18:21

Ik ben inmiddels alweer 3 maanden lid maar het valt mij vies tegen. Vele module’s staan opslot en ik heb tot nu toe alleen toegang tot
-Correcte basistraining
Waar ik geen nieuwe wekelijkse filmpjes in terug vind. Weinig update’s
- 8 Weekse transformatie challenge
Erg veel werkboek gerelateerd. Ik wil video materiaal zien!!!
-21 oefeningen voor een fitter paard
Maar die wist ik al via osteopaat/fysio |o

Ik heb inmiddels al 3 weken de app niet meer geopend omdat ik alles al gezien heb. Ik vind 29 euro per maand erg veel geld voor zo weinig aanbod en updates en dan is zeker de helft werkboek gerelateerd :roll:

Dusnee nog niet tevreden
Ik kijk het tot januari aan

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 18:48

Heb je al contact met ze gehad? Al reageren ze de laatste tijd ook niet echt snel. En er komen inderdaad heel weinig nieuwe filmpjes bij. Ik heb laatst met korting de longeertraining aangeschaft. Maar dat is echt zonde van het geld.