Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
A_nouk schreef:Ik heb hem vandaag ook aangeschaft. Ben erg benieuwd wat het gaat brengen en wanneer hij binnenkomst
Marocje schreef:Goh, ik dacht: log weer eens in.. maar niks meer te zien? Geen filmpjes ed meer? Had het 4 jaar geleden al aangeschaft maar daarna niks meer mee gedaan ivm overlijden pony.
Zonde geld zo, dacht dat het altijd terug te zien was
Hemellichaam schreef:De filmpjes lijken mij heel interessant, maar ik twijfel of het mij in de praktijk ook echt vooruit zal helpen. Hebben jullie wel degelijk verbetering gezien met rijden dankzij de cursus?
Ik zag dat ze een 90-day money back warranty hebben, op voorwaarde dat je een volledig ingevuld werkboek en uitgevoerde opdrachten kan voorleggen. Maar wat houdt het werkboek en deze opdrachten in (en moet er beeldmateriaal gemaakt worden)? Is het haalbaar om dit af te werken in 90 dagen, naast school/werk/hobby's etc.?
Het is toch veel geld, dus het zou me gerust stellen voor het geval de cursus niet mijn ding zijn.
Ladyson schreef:Hemellichaam schreef:De filmpjes lijken mij heel interessant, maar ik twijfel of het mij in de praktijk ook echt vooruit zal helpen. Hebben jullie wel degelijk verbetering gezien met rijden dankzij de cursus?
Ik zag dat ze een 90-day money back warranty hebben, op voorwaarde dat je een volledig ingevuld werkboek en uitgevoerde opdrachten kan voorleggen. Maar wat houdt het werkboek en deze opdrachten in (en moet er beeldmateriaal gemaakt worden)? Is het haalbaar om dit af te werken in 90 dagen, naast school/werk/hobby's etc.?
Het is toch veel geld, dus het zou me gerust stellen voor het geval de cursus niet mijn ding zijn.
Ik ben - met succes - compleet anders gaan rijden erdoor. Kan het iedereen aanraden. Ik vind het alleen jammer dat t zo lastig s om een passende instructeur te vinden in je eigen regio.
Werkgroep heb k niet echt gebruik van gemaakt.
Edit: Ik zie dat ze eind vh jaar weer een lijst met instructeurs gaan publiceren, ik hoop het
Ladyson schreef:Eens knollentuin, maar ik heb al veel lessen bijgewoond van instructeurs in mijn regio en kan niemand 'klassieks' vinden. En via google kom je al snel op academisch of heel natural terecht. Ook al paar keer via Bokt geprobeerd. En ik woon niet in een uithoek dus er zal vast iemand zijn.