Nellekeee schreef:Dan had blub het hier wel neer kunnen zetten toch? Als hij zich bedacht heeft doet dat verder niks af aan t paard...
Waarom zou Blub verantwoording af moeten leggen over de genomen beslissing aan dit topic??
ralphtdw schreef:ikke heeft wel gewoon overal commentaar op ook al heeft ze soms een punt maar dit topic heeft zij niks positiefs gezegd.
maar de reacties van haar vraagt gewoon om wat irritatie.
ieder mens maakt fouten zelfs anky nog als we zo moeten beginnen.
de 1 is opgevoed met paarden de ander leert het van de manege dat de 1 veel meer weet dan de anders is logisch en ieder mens moet het leren toen wij geboren waren wisten we het ook niet toch hahah.
in iedereen probeert zo goed mogelijk met hun paard of pony om te gaan of het helemaal klopt is vraag 2 maar ze doen wel hun best en dat het soms fout is dan is het vaak een gebrek aan kennis. maar niemand zijn bedoeling is om het paard stuk te rijden of wat dan ook.
maar zelf vraag ik mij wel af dat of ikke altijd alles goed voor elkaar heeft omdat zij er niks persoonlijks in zet zoals de meesten in dit topic
Ik zou zeggen, kom eens langs dan kun je het met eigen ogen aanschouwen.........
Ik ben aan niemand hier verantwoording schuldig over mijn doen en laten, dus zul je van mij weinig terug vinden.