Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En wat hoofdpijn. Het jeukt rond mijn oog en ik hoop écht dat dat gewoon de zenuw is en geen aankondiging. 

heb haar maar even gestuurd.
ziet niet uit natuurlijk. Gelukkig kennen we elkaar ook al is het maar oppervlakkig. Het geeft toch iets meer ruimte in de communicatie.
ik heb van mijn klassieke homeopathie een EHBO kistje gekocht met allerlei verschillende piep kleine glazen hulsjes met piep kleine pilletjes erin. Ik doe een korreltje (want daar spreken we erover) onder mijn tong. Meestal 2 (dat voegt niets toe) maar het is zo'n gepriegel om maar een korreltje te krijgen. Vandaar. Jouw toepassing heb ik zeker erbij geschreven. Ik heb een papiertje met mijn middel ea middeltjes.Citaat:Hoe gebruik jij het Pien, druppeltjes met beetje water oraal innemen of anders?
pmarena schreef:Je kan altijd nog een papieren zak met 2 ooggaten meenemen![]()
Stel nou dat jij langdurig uitvalt hè. Maanden in de lappenmand om 1 of andere reden.
Gaat het dan wel goed komen bij de veulens...?
in het slechtste geval vloekt mijn man veel. 

ik ben heel stipt met mijn aceclovir. Manlief vond me vanmiddag grieperig uit zien.

je ziet een klein stukje poot onder zijn onderkaak. 

ik heb niet veel uitslag maar zo mooi egaal is het helaas ook niet gezien ik morgen onder de mensen moet komen bij daglicht.
)
stoere man. Ze houdt ons nog wat op de hoogte over hem via de app.
. Ze hadden wel bijna een quarter mee. 
ik sta daar dus met mijn vier uit de kluiten gewassen poedels, Nero wandelt rustig mee en toen kwam de jongste quarter aanvliegen. Hun doorgang is in 1 lijn met de poort. Gelukkig kon haar man even voor de draad gaan staan want ik denk dat hij zo gefocussed was op Nero dat ie anders de draad vergeten was.

) maar niet zoals met zona… zona heeft scherpe pijn en zenuwpijn. De letsels jeuken en doen pijn maar zoals elk wondje zou doen. Kine zei ook dat hij het vrijdag al gezien had maar omdat ik niks gezegd had van zenuwpijn en hij ook niks gemerkt had aan me terwijl hij mijn gezicht aan geraakt heeft en ik zenuwpijn links altijd wel meld Ivm mijn hersenletsel. Dus hij ging er gewoon van uit dat het gewoon uitslag was. Hij vond het maandag eigenlijk al beter terwijl ik het maandag pas door had dat het mis zat.
als ik vrijdag al enig vermoeden gehad had. Had ik het hem gemeld.
vrijdag had ik wel wat rood maar meer zoals ik vaker heb als het regent en koud is. Met wat nachtcrème is het dan ‘s morgens weg.
) maar dat is ook de enige zona-spelregel waar het zich aan houdt.

(dat zijn de irritantste
) heb alleen bepanthen er op nu omdat dat helpt. Dus die zie je niet echt. Die houden goed vol al lijken die ook gewoon te genezen en terug te komen een paar mm verder. 

hij zei ‘das ook de eerste keer dat gij warmer hebt dan ik’ en ik grapte ‘das misschien koorts’ en eerst grapte hij mee en op het eind van de behandeling zei ie ‘doe me een plezier en laat me eens meten.’ En ik zit bijna 2 graden boven mijn normale temperatuur (die 36,2 is, 35,8 op zijn laagst dus de meeste dokters meten bij mij sowieso geen koorts tenzij ik echt gevaarlijk hoog zit.)

links is mijn gezicht ook heel licht gezwollen trouwens. Ik hoop dus morgen rond de middag zelf meer duidelijkheid te hebben of ik de juiste medicatie aan het nemen ben en waarvoor…. Want zona is het niet… tweezijdig kán nog in uitzonderlijke gevallen waar ik goed in ben maar de plekjes op mijn been en het gebrek aan de pijn die zo typisch is voor zona… dat is zelfs voor mijn lijf te veel uitzonderingen…