Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik dacht "wat werken die gasten snel". Ik heb wel dezelfde vraag als Judith.
in de toekomst, maar dat wordt niet meer dit seizoen. De boxen moeten zsm af, dan kan het voeren dagelijks op dezelfde plek, kunnen ze elkaar niet in de haren zitten, kan ik ze weer normaal poetsen en ga ik ze weer meerdere keren per dag door de hand hebben. Dan komen er ook weer situaties waarin ze netjes moeten luisteren en kunnen we samen weer nieuwe uitdagingen aangaan en kan ik weer wat gaan grondwerken. Het is nu zo'n t-zooi hier, niets heeft een vaste plek nog, tot aan onze knieën in de blub, geen voerbakken, geen drinkbakken etc. Tuurlijk hebben we emmers, maar dat geeft geen vastigheid. Het gaat allemaal goedkomen (rijden weet ik nog niet, want Callas blijft erg schrikkerig) maar het heeft veel tijd nodig.
De boxen vorderen goed en ik hoop volgende week er al gebruik van te kunnen gaan maken. Vind ik ook wel fijn, want ondanks dat er hier geen mishandelingen zijn, sluit ik ze liever op 's nachts.