Mijn oudje blijft ook lekker op gewicht nu, die komt zelfs aan. Mooie sidepull! Blauw staat hem goed

Ik heb geen sneeuwfoto's, want ik ben er eigenlijk alleen in het donker
Wat leuk zo'n vakantie Miesjex! Lijkt me ook echt gaaf om een keer te doen.
Goed dat het lessen zo goed gaat Fennadev. Fijn dat ie dus ook niks van 't ongelukje heeft overgehouden, lijkt me heerlijk om zo lekker aan de gang te zijn!
Wij zijn ook lekker aan de gang. Dinsdag voor de vijfde keer gesprongen en heb zelfs een oxer gedaan, dus was erg trots. Binnenkort komt de zadelpasser langs omdat er toch maar een VZH-zadel moet komen, aangezien het springen echt heel goed gaat. In het begin denderde hij er zowat doorheen maar nu begint hij het echt te snappen en gaat het heerlijk.
Springen doen we met hackamore en dat gaat ook echt heel erg goed.

Dinsdag kwam ik terug met de trailer en wilde ik de klep open doen, maar bleek dat ik hem niet had vastgezet
Oeps. 
Verder vindt hij sneeuw wel lekker geloof ik

En ook nog een keer gewandeld
maarja hoop dat die daar nog mee gaan stoppen

Kom ook lekker binnenvallen.

Het beleren van Pepper vorig jaar heb ik uitgesteld omdat we ons nieuwe huis volledig hebben laten verbouwen en renoveren. Dat is nu na ruim een half jaar zo goed als klaar, dus heb ik weer tijd en rust in mijn hoofd voor Pepper. 
hij staakt aan de longe, kruipt terug naar mij, draait zn kont naar je toe en er is geen beweging meer in te krijgen/weigert te lopen. Hij sluit zich compleet af en je kunt hem echt een flinke mep verkopen zonder enig resultaat. Dat laatste doe ik nu dus ook niet meer, want hij blokkeert echt volledig. Toch maar weer even een stapje terug denk ik. Medisch is alles uitgesloten.
Maar wel goed dat je nog bent door gegaan!
Het gaat volgens mij super goed met jou en Miles! Leuk om te lezen dat jullie aan het springen zijn
. Misschien dat ie dan ook niet staakt?

Doet die braaf! 

Het zadel staat hem erg mooi.
Maar ik wacht nog een maandje denk ik:
Ondanks dit allemaal blijft hij zo ontzettend lief en is hij vrolijk en eet goed. Maar ik ben daardoor met trainen niet verder gekomen dan een keer een zadeltje erop. Maar wanneer hij hersteld is kunnen we aan de bak!