[VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Babootje

Berichten: 26625
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 07:58

@Avalance, ik vermoed dat t minder een kwestie is van associatie dan van “slimme pony met een koppie erop”. Ben benieuwd naar het plan.

Elisa2

Berichten: 38090
Geregistreerd: 31-08-04

Re: [VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 08:05

Ik heb meegelezen en wil alleen even zeggen dat jullie allemaal top bezig zijn! super dat jullie zijn gaan helpen en super dat Art de hulp geaccepteerd heeft.

Avalanche

Berichten: 16316
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: [VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 08:24

Dankjewel Elisa :+:

oji

Berichten: 4307
Geregistreerd: 29-07-09

Re: [VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 08:29

Zou fijn zijn van Art eens te horen hoe het nu gaat en of ze zelf merkt nu rustiger te zijn bij Limo, nu de stress van het verband dat eraf moet eraf is en ze met de gekregen tips aan de slag kan.

The_Cat

Berichten: 7296
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: [VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 09:59

Ja het lijkt me als het verband zo strak zat, het voor Limo nu toch veel aangenamer moet zijn

Yellowbird

Berichten: 778
Geregistreerd: 05-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 12:35

Ik heb veel mee gelezen, maar nooit echt gereageerd. Ik ben blij dat de verbanden er af zijn en je hulp hebt gekregen. Meerdere handen maken licht werk.
Super actie van bokkers. Ik zag het helaas pas te laat, ik woon vrij kort in de buurt.
Ik ben niet gediplomeerd, maar heb wel flink wat ervaring. Ik zou je eventueel kunnen helpen met limo om de band weer op te bouwen.

zorro

Berichten: 8770
Geregistreerd: 19-02-05

Re: [VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 13:02

Ik ben ook blij dat het er af is! Super gedaan!

Ik snap dat je met meerdere moet zijn, ik kreeg het verband er bij mijn paard ook niet alleen af. Er zit meestal zo'n flexwrap om, en dat kleeft samen tot een geheel. Vind inderdaad maar eens een begin, en als je die al hebt scheurt het.. ik heb toen ook geknipt, gescheurd en getrokken :')

Mijn paard had het om een achterbeen en toen had ik echt even een helper nodig die het paard vasthield, want die draaide steeds om omdat ze wou zien wat ik deed.

Bij een ander paard die het om een voorbeen had heb ik het wel zelf losgekregen zonder helper, maar die was ook schaapmak. En stond in de box, scheelt ook veel natuurlijk.

Maar het is er af, en ik hoop dat er een positief nieuw begin is gemaakt!

Narcissa
Berichten: 3058
Geregistreerd: 29-03-15

Re: [VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 18:18

Ik vind het knap dat jullie het eraf hebben gekregen! Bij mij was er een DA, zware verdoving én praam voor nodig... En dat paard was heel goed in de hand.

Maiske

Berichten: 413
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 16:20

Ik vind het wel een bijzondere dat het verband er, dankzij dit topic, al drie dagen af is en TS haar eigen beleving niet deelt.... of überhaupt reageert.

Op zn minst had ik het fatsoenlijk geacht hier publiekelijk in de eerste plaats, haar hulptroepen te bedanken en daarnaast te delen hoe zij het heeft ervaren.

Dat dit uitblijft maakt mij wel nieuwsgierig, ik vermoed dat het in haar ogen allemaal niet zo makkelijk gegaan is zoals beschreven en dat hun Limo wel op een bijzonder goede dag hebben getroffen...anders had hij vast niet zo goed meegewerkt er waren er ongetwijfeld gewonden gevallen... ;(

hagelslag
Berichten: 9320
Geregistreerd: 18-09-10

Re: [VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 16:23

Ik denk eigenlijk dat het voor ts beter is om hier tijdelijk niet te reageren maar met de handvaten die ze van de bokkers gekregen heeft door de gaan.
Ik weet natuurlijk niet wat er besproken is, maar het is voor ts beter om niet 30 verschillende meningen over 1 situatie aan te horen

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10516
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 16:26

Daarnaast heeft TS op 20 mei aangegeven zich terug te trekken uit dit topic :x

Ik denk dat het bedanken van de dames allang in persoon gebeurd is. Zie ook niet waarom dat publiekelijk hier had gemoeten :x

Leo

Berichten: 50249
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 16:26

Huh? Sinds wanneer is iemand verplicht om publiekelijk verantwoording af te leggen? Ze zal de meiden ongetwijfeld hebben bedankt, irl en / of in de groepsapp.
Ik denk dat het juist heel verstandig is om overleg rond Limo nu even fijn klein te houden met die mensen en het grote Bokt waar er honderd verschillende plasjes overheen gedaan moeten worden die TS alleen maar in verwarring kunnen brengen even achterwege te laten. Nu een lijn volgen en die vasthouden. Daar hebben ze Bokt niet voor nodig.

Die laatste alinea vind ik behoorlijk bizar, trek je nu ook de kunde van de helpers in twijfel of lees ik het verkeerd? Dat hoop ik dan maar.

Babootje

Berichten: 26625
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 16:27

Maiske schreef:
Ik vind het wel een bijzondere dat het verband er, dankzij dit topic, al drie dagen af is en TS haar eigen beleving niet deelt.... of überhaupt reageert.

Op zn minst had ik het fatsoenlijk geacht hier publiekelijk in de eerste plaats, haar hulptroepen te bedanken en daarnaast te delen hoe zij het heeft ervaren.

Dat dit uitblijft maakt mij wel nieuwsgierig, ik vermoed dat het in haar ogen allemaal niet zo makkelijk gegaan is zoals beschreven en dat hun Limo wel op een bijzonder goede dag hebben getroffen...anders had hij vast niet zo goed meegewerkt er waren er ongetwijfeld gewonden gevallen... ;(


Ik denk dat Art haar hulptroepen ook best bedankt heeft. Dat kon ze in persoon doen en hoeft natuurlijk ook niet nog eens over via bokt. :D :D Ik denk ook dat het misschien (ook al is dat voor ons minder "leuk") beter is dat Art en haar hulptroepen een plan uitwerken (zoals ik al begreep van Avalance hier) zonder dat iedereen zich er tegenaan gaat bemoeien. Tzt zal Art zich echt wel weer melden. Voor nu is het denk ik beter dat ze zich even houdt bij degenen die haar nu zo goed hebben geholpen.

Maiske

Berichten: 413
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 16:53

Leo schreef:
Die laatste alinea vind ik behoorlijk bizar, trek je nu ook de kunde van de helpers in twijfel of lees ik het verkeerd? Dat hoop ik dan maar.


Dat lees je idd helemaal verkeerd.... :o

Avalanche

Berichten: 16316
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: [VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 16:59

OK ik ga nu toch even reageren.
Ten eerste: je bent natuurlijk vrij om wat er gezegd is te interpreteren zoals je wilt. Dat zegt alleen niet zoveel over ons, denk ik :)

Ten tweede gaat TS hier idd niet meer reageren, om redenen die al gegeven zijn. 300 verschillende adviezen heeft niemand iets aan. Er is een lijn uitgezet, en die wordt gevolgd.

Maiske

Berichten: 413
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 17:02

Nou geweldig en dat meen ik oprecht.

Jammer dat er 212 pagina's voor nodig waren |o
Laatst bijgewerkt door Maiske op 24-05-19 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Furrow

Berichten: 3615
Geregistreerd: 07-01-14

Re: [VOLG] Joly's Limoncello trainen van kleuter tot rijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 17:05

Ik vind het best dpijtig je leeft natuurlijk 200 pagina's mee

Balou_k

Berichten: 14118
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 17:05

Maiske schreef:
Nou geweldig en dan meen ik oprecht.

Jammer dat er 212 pagina's voor nodig waren |o


*\o/* koop een taart en vier het.

Jammer dat zo’n reactie weer nodig is.

Leo

Berichten: 50249
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 17:07

Maiske schreef:
Leo schreef:
Die laatste alinea vind ik behoorlijk bizar, trek je nu ook de kunde van de helpers in twijfel of lees ik het verkeerd? Dat hoop ik dan maar.


Dat lees je idd helemaal verkeerd.... :o


Gelukkig. Ik zit er graag naast in zo'n geval.

Avalanche

Berichten: 16316
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 17:07

Tja zo gaat het soms :+ dat is het leven. Maar ik ben blij dat je blij bent voor TS :)

Hilary

Berichten: 9207
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 17:08

Gelukkig gaat het niet al 212 pagina’s over de verbanden van de DA. Dan was de server van bokt ontploft intussen :D

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 17:09

Maiske schreef:
Nou geweldig en dat meen ik oprecht.

Jammer dat er 212 pagina's voor nodig waren |o

In je vorige leven reu geweest of zo?

Maiske

Berichten: 413
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 17:10

Avalanche81 schreef:
Tja zo gaat het soms :+ dat is het leven. Maar ik ben blij dat je blij bent voor TS :)


Ik ben vooral blij voor die twee.... Die twee van mij waren niet zo geduldig ;)

Furrow

Berichten: 3615
Geregistreerd: 07-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 17:10

Ik vind best opvallend om onresprctvol te reageren op onrespectvol zijn.

Veel succes ts

Ineke2

Berichten: 33179
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 17:12

Maiske schreef:
Nou geweldig en dat meen ik oprecht.

Jammer dat er 212 pagina's voor nodig waren |o

Als je het werkelijk meende had je de 2de zin niet gepost.
Echt gewoon bah!