Gefeliciteerd Janine!Mijn 2.5 jarige is gisteren glansrijk door de keuring gelopen en verkocht naar een leuk adres. Ik hoop nog veel van hem te gaan horen
Mer1980 schreef:Ook hier gefeliciteerd!Komt die bij jou vandaan? Of vergis ik me nu?Hoe dan ook, veel plezier ermee, Janine.
ikke schreef:Mer1980 schreef:Ook hier gefeliciteerd!Komt die bij jou vandaan? Of vergis ik me nu?Hoe dan ook, veel plezier ermee, Janine.Haha nee is niet van Mer !
Nee Ikke die is niet van mij merries verkoop ik niet. Maar ze is wel heel leuk en Janine en ik hebben veel app contact gehad. Gewoon gezellig.
Mer1980 schreef:Nee Ikke die is niet van mij merries verkoop ik niet. Maar ze is wel heel leuk en Janine en ik hebben veel app contact gehad. Gewoon gezellig.Klopt helemaal
Mer1980 schreef:Nee Ikke die is niet van mij merries verkoop ik niet. Maar ze is wel heel leuk en Janine en ik hebben veel app contact gehad. Gewoon gezellig.Ik meende d'r te herkennen uit het topic, maar kon d'r ook niet terug vinden dus zal het wel verkeerd gezien hebben.
Gister paard laten keuren en helaas niet goed…..flinke verbening.Wat is dat toch een ellende met het friese ras…Moet het toch weer even verwerken de teleurstelling. Meer die daar last van hebben na ‘afkeur’?