Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Popstra schreef:https://m.facebook.com/story.php?story_ ... FxBe3l&id=<a href="tel:1020500689">1020500689</a>
Deze hond is beschermer voor een kudde. Behalve die halsband met zn prikkers worden ook zijn oren gecoupeerd om hem te beschermen.
Denk dat men doodsbang word honden met zulke harnassen en uiterlijkheden tegen te komen.
jiehaaa schreef:DuoPenotti schreef:Goed stuk van een dierenarts wat Amsterdam 4 hoog niet snapt
Zo, lekker generaliserend! Ik ken heel veel randstadbewoners, ook in “020”, die heel goed snappen dat wolven in ons land geen positieve ontwikkeling is en die er graag vanaf zouden willen.
anca schreef:Maar we weten allang dat een wolf niet dood door een nek/halsbeet maar ook van achteren aanvalt dan heeft zo’n halsband weinig zin.
Cer schreef:ik kan me zo even niet bedenken wie die bedreigingen dan uit.. dat asocieer je toch meestal met aso's, rellers en slopers die al helemaal niks hebben met natuur..
Ik stel me nu een soort geitenwollensokopensandaal voor die met een hark loopt ofzo...
Hoe werkt dat? Hoe noemen die mensen zichzelf.... ?