Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ValkWhitney schreef:Ik heb een pony die 27 mei 2015 is geboren.
[ [url=m/B0YnXV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yO14Bp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag eerste x met haar gemend. Ze was zo braaf(ze doet echt helemaal niks noppes nadas) dat mijn moeder haar uiteindelijk los heeft kunnen laten dat ik alles zelf deed.
Heb wat plaatjes gevolgd. Maar het is ook best veel touw inderdaad. Ik vind het zelf wel erg fijn rijden zo. Hij loopt er erg ontspannen onder.
Hij ziet er ook echt goed uit.
Fijn dat je nu lekker het bos in kunt! Dat vind ik wel echt een must. Gaat het longeren nu ook beter? Ik heb het met Miles nooit meer geprobeerd 

Na drie kwartier proberen heb ik de les maar laten schieten. Nee is blijkbaar nee. 

Hij was er veel te lief voor en de koeien liepen niet van hem af, maar naar hem toe. Om hem kusjes te geven
De andere paarden waren echt kwaad op de koeien en Miles vond het alleen maar gezellig. Wel goed voor hem, want hij mag wel wat meer zelfvertrouwen krijgen. 

) ook een keer gehad. Ik ging spul opbergen/pakken en ik liet hem Elano rollen in de bak.. Laat hij mijn knol bij het draad rollen. Draad stuk. Ach, niks gebeurd verder en is weer gemaakt. Ben ik elk geval blij dat ik niet de enige blonde ben..

), weer een lesje gevolgd voor bevestiging, een keer in de bak 'gelongeerd' terwijl er een paard in reed en iemand bezig was met balken neer leggen, gewoon gelongeerd en vandaag zadel erop. Hij gaf geen kick om het zadel, was hardstikke normaal. Mijn zus en nichtje waren ook mee vandaag. Elano was zelfs zo braaf dat mijn nichtje ook wel op hem mocht zitten. Half rondje in de bak gestapt (gewoon richting de uitgang) en dat deed hij ook gewoon braaf. Geweldig dier heb ik toch! 

. Leuk om te zien hoe ze als veulen waren en dat je er nu al gewoon op zit
De tijd vliegt echt voorbij..
Hoe gaat het met zijn luchtzuigen?