Het Reading Experiment - Deel 1 (3 rondes)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mii_Jessica

Re: Het Reading Experiment - Nieuwe foto's op blz 18.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 17:45

Waneer komt er een nieuwe ronde? Lachen

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 19:07

.
Laatst bijgewerkt door MDJ op 17-08-08 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 19:27

Ik heb toestemming van Mocca, dus jullie mogen ook foto's naar mij sturen..

Graag geen info erbij zetten in de pb Knipoog je ontvangt wel een pb'tje wanneer ik je erbij zet.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 20:08

Wie is Mocca????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 20:13

Michelle_x schreef:
Ik heb toestemming van Mocca, dus jullie mogen ook foto's naar mij sturen..

Graag geen info erbij zetten in de pb Knipoog je ontvangt wel een pb'tje wanneer ik je erbij zet.

Mocca? PB'tje? Waarbij zetten? Blond

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 20:24

Haha, ik dacht om jou wat te helpen (met drie kids zul je het wel druk hebben) had ik even met Mocca overlegt of ik ook een ronde foto's mocht plaatsen Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 20:28

Dat vind ik niet zo leuk, en dan druk ik me nog zachtjes uit... Bloos

Ik heb steeds met de mods (met name TeeGee) over dit topic overlegd, ik heb 1001 foto's die nog klaarstaan voor volgende rondes, en mensen die dus hopen dat hun foto wordt uitgekozen.

Had het fijn gevonden als je overlegd had... Pharagirlke is namelijk ook een backup.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 20:31

Inderdaad vreemde gang van zaken Rolleyes

Neem aan dat Rock zelf wel aan de bel kan trekken als ze het te druk heeft met d'r kids...
Ik wacht gewoon op JOUW volgende ronde Rock Knipoog

Ik weet niet of je dit al doet, maar misschien is het een idee de eigenaren vooraf in te seinen dat hun foto geplaatst wordt, zodat ze er misschien wat alerter op zijn.
Laatst bijgewerkt door IKbenEllen op 17-08-08 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 20:32

Mijn excuses, ik bedoelde het goed Knipoog

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 20:55

Jongens probeer het gezellig te houden. Lachen
Michelle_x bedoelde het goed en heeft waarschijnlijk wat te impulsief gehandeld. Als Rock aangeeft dat ze het prima aankan, kan zij haar werk gewoon voortzetten, Michelle geeft al aan dat ze dat geen probleem vindt. Ik dacht dat jullie onderling overlegt hadden en dat de pb's van Michelle_x aan mij daaruit voortkwamen, maar blijkbaar niet.

Wat mij betreft is het hiermee opgelost, het was een misverstand en dat soort dingen gebeuren als je communiceert over het internet. Ik hoor het wel als er een nieuwe ronde ingezet gaat worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 20:59

Mocca, als het goed is zou TeeGee nog met jullie overleggen of het handiger zou zijn om steeds een nieuw topic te openen zoals Crossmonster voorstelde?

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 21:02

We hebben hierover overlegt, en hier is uitgekomen dat we het in 1 topic willen houden. Zo blijft het naar ons idee overzichtelijker, en aan die overzichtelijkheid kunnen jullie natuurlijk ook bijdragen. Lachen
Als jullie het laten weten wanneer er een nieuwe ronde start zal ik de titel en de beginpost voor jullie aanpassen.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 21:02

Sorry dat ik hier inbreek.
Maar is er al een resultaat bekend van het onderzoek waar Danae aan mee heeft gewerkt in Wageningen?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 02:48

Hopla, vraag het aan Nancy zelf Lachen

Jammer dat het in dit topic door moet gaan. IK bedoel hoeveel moeite is het om dit topic te sluiten en een nieuwe te openen ?? Scheve mond

jammer hoor... ik weet nu al dat de volgende ronde nog treuriger qua opkomst zal zijn...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 05:21

Dan is het gewoon een teken dat het niet meer leeft en moet je daar genoegen meenemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 07:46

Nieuwe posts in dit topic komen wel goed. Heb het even een beetje overlegd met Mocca.

Momenteel zit mijn hoofd heel eventjes ergens anders, maar ik hoop aan het einde van de middag een nieuwe ronde te presenteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:27

Maar waarom is het in 1 topic overzichtelijker? Volgens mij is een nieuw topic JUIST overzichtelijker omdat mensen dan niet op oude foto's reageren etc... wat nu wel steeds gebeurt Verward

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 12:17

WildWings schreef:
Maar waarom is het in 1 topic overzichtelijker? Volgens mij is een nieuw topic JUIST overzichtelijker omdat mensen dan niet op oude foto's reageren etc... wat nu wel steeds gebeurt Verward

Inderdaad !
Nu krijg je steeds readings van mensen die niet goed hebben gelezen, en de oude foto's pakken.

Misschien toch nog eens rond de tafel? Dit topic dicht en een nieuwe ronde, nieuw topic?

Abel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 12:41

Er kan toch in de titel van het topic vermeldt worden op welke pagina de foto's staan? Anders krijg je juist veel van die topics en dat niemand meer weet welke het nieuwste is. Het zou erg verwarrend zijn al die piepkleine topicjes voor die enkele belangstellende. Het zijn toch maar verzonnen verhaaltjes.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 12:43

Abel, als een topic op slot is , is dat toch duidelijk Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 12:45

Abel schreef:
Er kan toch in de titel van het topic vermeldt worden op welke pagina de foto's staan? Anders krijg je juist veel van die topics en dat niemand meer weet welke het nieuwste is. Het zou erg verwarrend zijn al die piepkleine topicjes voor die enkele belangstellende. Het zijn toch maar verzonnen verhaaltjes.

Wat een lichtelijk neerbuigende reactie zeg, is dat echt nodig? Lachen

Als topics gewoon gesloten worden met in het begin en in het eind van het topic de link naar het nieuwe deel, en als in de topictitels de delen komen te staan, is er helemaal geen sprake van het probleem dat jij nu aankaart.
En bij het openen van een nieuw deel, gewoon een overzicht met linkjes naar de oudere delen in de beginpost.

Jouw 'oplossing' gebeurt nu ook al, maar als je het topic eens goed doorleest, zie je dat veel mensen toch de 'fout' ingaan en niet goed lezen of de draad kwijt raken. Met nieuwe topics voorkom je dat.

Piepkleine topics zijn toch geen probleem op bokt... met zoveel topics maken die paar meer er ook niet bij uit, zeker niet als het er overzichtelijker van wordt.

Abel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 13:07

Als zo'n topic op slot gaat dan komt men er toch weer in een volgend topic op terug etc. Nee gewoon zo laten, iedere post is best te beantwoorden, zo druk is het niet. En ik bedoelde het niet neerbuigend maar het zijn toch geen readers die hier posten? Dus gewoon allemaal gegokt. Ik vind ze wel grappig om te lezen vooral als men beweert vanalles door te krijgen en er niets van blijkt te kloppen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 13:09

Abel schreef:
Als zo'n topic op slot gaat dan komt men er toch weer in een volgend topic op terug etc. Nee gewoon zo laten, iedere post is best te beantwoorden, zo druk is het niet.

Waarom zou er nog in een volgend topic op teruggekomen worden? Dat is echt naar 'oneffenheden' op zoek gaan, zeg...

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 13:12

Abel,
Het punt is dat iedereen die wil gaan readen ergens moet beginnen. Je moet het oefenen net als schrijven in een andere taal. In het begin maak je heel veel fouten en is het soms niet eens te ontcijferen, maar op den duur gaat het steeds beter. Sommigen blijven fouten maken. Maar anderen doen het op den duur foutloos.
Bij het readen is het ook een kwestie van de juiste dingen onthouden en het goed kunnen interpeteren. Dat leer je alleen door te oefenen. En dat is ook juist het mooie van dit topic. Tuurlijk zijn er mensen bij die er gewoon nog niet aan toe zijn om dit te doen. Maar dat mag hier juist.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 13:26

Voor de discussies was er toch al een ander topic?