Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
je ontvangt wel een pb'tje wanneer ik je erbij zet. Michelle_x schreef:Ik heb toestemming van Mocca, dus jullie mogen ook foto's naar mij sturen..
Graag geen info erbij zetten in de pbje ontvangt wel een pb'tje wanneer ik je erbij zet.

WildWings schreef:Maar waarom is het in 1 topic overzichtelijker? Volgens mij is een nieuw topic JUIST overzichtelijker omdat mensen dan niet op oude foto's reageren etc... wat nu wel steeds gebeurt
Abel schreef:Er kan toch in de titel van het topic vermeldt worden op welke pagina de foto's staan? Anders krijg je juist veel van die topics en dat niemand meer weet welke het nieuwste is. Het zou erg verwarrend zijn al die piepkleine topicjes voor die enkele belangstellende. Het zijn toch maar verzonnen verhaaltjes.

Abel schreef:Als zo'n topic op slot gaat dan komt men er toch weer in een volgend topic op terug etc. Nee gewoon zo laten, iedere post is best te beantwoorden, zo druk is het niet.