Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Charlottte schreef:dus zelfs al zou er iemand komen en die bied op je paard 100 000 ( stel, kan altijd) laten jullie heb op stal staan?
jori_X schreef:marieminime schreef:met dat nieuwe uitdaging kwa rijden enzo en dat je niet hoger op komt vind ik net klinken of het alleen maar om het rijden gaat
Het gaat bij mij heus niet alleen om de sport, maar voor mij is het wel een belangrijk aspect.Als je het heel zwart-wit bekijkt kan je wel zeggen dat ik mij paarden heb voor de sport.
Wij hebben ook 2 pony's die niet voor de sport zijn. Maar als daar een heel hoog bedrag op wordt geboden gaan ze ook wel weg.

. 
Charlottte schreef:en toch ben ik ervan overtuigd dat ieder paard zijn prijs heeft
, maar ik kan je nu al zeggen:
_Lott schreef:inprincipe is mijn paard niet te koop. mocht ik echt een heel goed bod krijgen zou ik er zeker over nadenken! in mijn ogen is alles te koop. zo ben ik heel erg gehecht aan mijn maatje, maar ben nog wel zo reëel dat je niet alles kunt houden. wij hebben nu 6 paarden. jonge paarden verkoop ik niet. inprincipe wil ik mijn paard eerst naar een hoger niveau rijden. dan zien we wel verder.