Cynn_x schreef:Marjo_x schreef:welke beweging is voor een paard wel natuurlijk met een mens op zn rug dan ?
Dát vindt ik nou een goede vraag !
Geen daarom moet je dit niet doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cynn_x schreef:Marjo_x schreef:welke beweging is voor een paard wel natuurlijk met een mens op zn rug dan ?
Dát vindt ik nou een goede vraag !
.
.
:cheer: Pistasche schreef:Marjo_x schreef:welke beweging is voor een paard wel natuurlijk met een mens op zn rug dan ?
Geen daarom moet je dit niet doen
Judith_M schreef:Ik vind het belachelijk, lijkt me op geen enkele manier goed voor het paard.. Is het belangrijker voor die man dat mensen hem benijden dan dat z'n paard goed behandeld wordt? (En dan bedoel ik dus verantwoord ermee omgaan..) Het is sowieso echt niet goed voor de pezen van dat paard, en ik vind het al helemaal belachelijk dat hij zo''n enorme sprong + bocht daarna is een kleddernatte bak maakt!
Maargoed, die kerel moet het zelf weten..
En het valt me op, nadat ik een aantal blz heb gelezen dat heel veel mensen hier woorden zeggen als 'Jezus' en 'Mijn hemel' en 'mijn God' etc. Ik zou iedereen willen vragen om rekening te houden met de christenen onder ons.. Dankjewel!!
jirina schreef:Hmm, ik heb het gezien. Arme paard. Op zo modderige bodem. Wat een overbelasting.
Hoe zal het met de beenwerk van dit paard zijn na 5 jaar?
Mensen doen soms gekke dingen voor hun ego.
Pistasche schreef:Geen daarom moet je dit niet doen

houvanponies schreef:mischien omdat ze tog nog iets willen toevoegen
Irene_ schreef:Hoogg. Je zou maar vallen zeg..