xKatleentjex schreef:Een met diamant belegde slofteugel en gouden musketons?
Sorry, een beetje flauw.
xKatleentjex, dan ben je dat miljoen alweer bijna kwijt, dat zou ik nooooit doen..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xKatleentjex schreef:Een met diamant belegde slofteugel en gouden musketons?
Sorry, een beetje flauw.
? Mijn zelfgefokte hengst is in augustus 2005 overleden, en ik mis hem nog... geen miljoen kan dat gemis goed maken
Paarden genoeg en voor zoveel geld laat ik m echt niet lopen..
Wat boffen mijn paarden met mij zeg..
Tja, en mijn paarden zijn veel meer voor mij dan zomaar een bezit.
Relaxed schreef:Nee ik verkoop familie en vrienden idd niet, dat word ook lastig he... Beeeetje rare vergelijking...
. Karoliefje_ schreef:Zou niet eens twijfelen, in mijn ogen is alles te koop.
Ik ben gek op mijn paard, maar een mens moet wel realistisch zijn
.

aiaiai, wat een paardenliefhebber 
traan_beauty schreef:Inderdaad. Ik begrijp het wel een beetje hoor, dat mensen hun paard zo makkelijk verkopen voor veel geld.. Maar dat kan ik absolúút niet. Ze hebben het reuze goed bij ons en ik kan ze niet missen.. Ik koop een paard voor het leven, niet tot ik er genoeg van heb
Mijn paard gaat gewoon weg zodra we aan onze top zitten, dus áls er nu iemand veel geld bied, is ie weg... Ik ken mezelf, ik ben fanatiek, maar weet ook waar onze grens is, ik ga m dan niet houden en hier oud laten worden, hij is nog maar 8! En een recreatiepaard daar is hij te goed voor en ik te fanatiek.. Ik verkoop m dus liever aan iemand die er nog veel van kan leren! Ik ben gewoon realistisch, maar ik begrijp ook dat er mensen zijn die een paard voor het leven kopen, das ieder voor zich...