Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faelivrin schreef:Elaine schreef:Ik kijk dat ook (te) veel, maar heb ook gezien dat het nepbloed was (wat ze voor films oid gebruiken!)
Maar ik bedoel dat ze met vloeistof kunnen zien of het echt bloed is?
C_hristel schreef:Kan iemand mij even een korte samenvatting geven? ik heb al deze 22 bladzijdes gelezen maar ik snap er geen drol meer van. Een dode boer kan dit toch niet gedaan hebben? sorry maar daar geloof ik niet in.. En is het nou bloed van mensen of dieren?
C_hristel schreef:Kan iemand mij even een korte samenvatting geven? ik heb al deze 22 bladzijdes gelezen maar ik snap er geen drol meer van. Een dode boer kan dit toch niet gedaan hebben? sorry maar daar geloof ik niet in.. En is het nou bloed van mensen of dieren?
suusiejj schreef:C_hristel schreef:Kan iemand mij even een korte samenvatting geven? ik heb al deze 22 bladzijdes gelezen maar ik snap er geen drol meer van. Een dode boer kan dit toch niet gedaan hebben? sorry maar daar geloof ik niet in.. En is het nou bloed van mensen of dieren?
beide vragen een raadsel hier
Rissjuh17 schreef:Ja de TR is geweest. Dus dit is dan wel zeker.
Edit: Vingerafdrukken konden ze niet gebruiken omdat het een uitgeveegde was en geen duidelijke afdruk was.
C_hristel schreef:de boer waarvan deze stal was(begreep ik)
is 5jaar geleden overleden, sinds zijn dood (om maar ff hard te zeggen)
dwaald ie daar rond , een aantal meiden van daar, een stuk of 15
hebben zijn aanwezigheid gevoelt en sommigen zelfs een schim gezien
Maar dit kan toch helemaal niet... Naja voor bijgelovige mensen misschien wel. Ik kan me niet voorstellen dat je dan opeens die boer ziet lopen
C_hristel schreef:de boer waarvan deze stal was(begreep ik)
Maar dit kan toch helemaal niet... Naja voor bijgelovige mensen misschien wel. Ik kan me niet voorstellen dat je dan opeens die boer ziet lopen
xFioon schreef:kekaro schreef:zow het wordt steeds gezelliger dit topic
misdrijven lijken, over een paar blz kan ie zo in de baantjer
des al niet te min ben ik ook wel benieuwd naar de uitslag van dit hele gebeuren....
er is geen baantjer meer
en komt ook niet meer
sorry zal serieus blijven en hoop voor TS dat dit snel is opgelost..
Shanna16 schreef:C_hristel schreef:de boer waarvan deze stal was(begreep ik)
Nee, daarom zijn er meer mensen die het zeggen gevoeld of gezien te hebben
Hoe sceptisch sommige mensen ook zijn, no offense hoor, zo was ik eerder ook.
Maar heb jaren geleden ook het een en ander meegemaakt, als je het zelf meemaakt dan moet je het wel geloven.
kekaro schreef:*kan het toch niet laten, vanavond baantjer en de moord op sinterklaas....