Lekker veel dingen gekocht..
Maar denk dat ik morgen nog een x ga heb te veel leuke dingen laten liggen

x
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sash schreef:gehehe grappig die verdeelde meningen over die tassen.wat ik wel een beetje nep vind zijn de prijzen. de superaanbieding van de newzeeland dekens bijvoorbeeld: van 129,- naar 19,95. zeg nou zelf dat kan toch niet?
en trouwens op mijn deken zat een oud prijskaartje: 99.95 (nog steeds erg duur...) maar volgens mij hebben ze het gewoon opgekocht voor een prikkie ergens... en bij andere dekens ook. volgens mij maken ze de eigenlijke prijs dan gewoon wat hoger...
![]()
maargoed ik heb mijn deken die verkeerde maat had geruild voor een tegoedbonhelaas helaas. had eigenlijk gezworen dan ik niet meer zou gaan. ga liever naar breda of naar zevenhuizen. maargoed dat word dan dus de laatste keer
Share schreef:het mysterie rond die dekens heb ik helaas moeten ondervinden..![]()
ik dacht wauw! koopje!![]()
ikke zoeken naar de juiste maat. bij een andere deken gekeken of alles derop zat.. maar dus nie bij de deken met de juiste maat! domdomdom!![]()
kom thuis, ik helemaal blij, leg die deken op, wil hem vastmaken! GEEN SLUITTINGEN!!!
en de bilkoorden kon ik ook niet vastmaken. grandioos genaaid. en ruilen mocht ook niet.dus nou ga ik dr zelf maar sluitingen opzetten. wat un k**zooi...
Dennis schreef:M'n zusje was maandag heen.
Ze heeft een simpel wit sjabrakje voor mij gekocht en daarop 'stal Denci' laten borduren.
Leone schreef:Hypodrama..... ook ik ben er 1 keer ingestrapt echt nooit meer