amondi schreef:Waarom wint dan altijd dat ene jongetje van 50 manegemeisjes op een onderlinge wedstrijd? Medelijden of jalouzie?
knap koppie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
amondi schreef:Waarom wint dan altijd dat ene jongetje van 50 manegemeisjes op een onderlinge wedstrijd? Medelijden of jalouzie?
fransheijs schreef:Neehee, als een meisje wint, is het meisje beter!

jongens en mannen zijn vaak wat nuchterder ( niet altijd hoor
) tenminste, dit heb ik een keer gelezen en op zich klopt het wel een beetje. ach. gewoon ons lichaam in de strijd gooien,komt het helemaal goed. en zoals mijn instructrice altijd op hamert.. blijven lachen, wat er ook gebeurt!
Alane schreef:nee hoor, ik kan bergen talent hebben maar alles verprutsen door de zenuwen die ik niet de baas kan, en ook andersom.
Desiree schreef:Alane schreef:nee hoor, ik kan bergen talent hebben maar alles verprutsen door de zenuwen die ik niet de baas kan, en ook andersom.
Dan heb je geen talent. WAnt talent houdt in dat je paardengevoel hebt EN kunt omgaan met wedstrijdspanning.

fransheijs schreef:Hamert ze bij jou op het lachen!! haha
Ik ben meer van het: Rug recht en borsten naar voren!!![]()

als je altijd het aantal punten krijgt dat je verdient, dan denk ik dat er veel mensen nogal wat tegenvallers krijgen (inclusief mijzelf
)

Kathleen_vW schreef:ik heb het al een aantal keer meegemaakt, nou is Jerry Springer wel erg overdreven hoor, maar de volumeknop staat wel eens vol. Nog nooit gehad dan? Of trek ik dressagehooligans aan?
Desiree schreef:Alane schreef:nee hoor, ik kan bergen talent hebben maar alles verprutsen door de zenuwen die ik niet de baas kan, en ook andersom.
Dan heb je geen talent. WAnt talent houdt in dat je paardengevoel hebt EN kunt omgaan met wedstrijdspanning.
lowara schreef:fransheijs schreef:
Hamert ze bij jou op het lachen!! haha
Ik ben meer van het: Rug recht en borsten naar voren!!

)
Karl66 schreef:Kathleen_vW schreef:ik heb het al een aantal keer meegemaakt, nou is Jerry Springer wel erg overdreven hoor, maar de volumeknop staat wel eens vol. Nog nooit gehad dan? Of trek ik dressagehooligans aan?
Jouw fanclub bestaat natuurlijk uit allemaal feijenoord-fans

dus die stelling gaat niet helemaal op
lowara schreef:troost je. ook ik heb geen DD cubmaat. geeft helemaal niets, het is de charme die je moet overbrengen ( kuchkuch)
fransheijs schreef:Hoe heb ik dan weten te winnen??
jasmijn78 schreef:fransheijs schreef:Hoe heb ik dan weten te winnen??
Nou niet jokken! Jij stopt gewoon een paar sokken in je broek!
Succes gegarandeerd. Logisch!