Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ellende schreef:Het is helaas niet mogelijk op bokt zelf een besloten forum te regelen.

russel schreef:@Zoekstalling, ik denk niet dat je advertentie hier op zijn plaats is. Gaan we verder op jouw post, dan slaan we straks de plank mis met dit topic. Je kunt beter een eigen topic openen, zul je ongetwijfeld meer reakties krijgen.
Citaat:Zoekstalling schreef:
Hoi
Jeetje wat een verhaal zeg.
Dat steekt toch wel erg scherp af bij wat wij zelf voor ogen hebben als we mensen vragen die interesse hebben.
Waar stond die advertentie van die ranch in trouwens? Misschien kunnen wij daar ook adverteren als het zover is. Tot nu toe hebben we nog niemand kunnen vinden die echt serieus geinteresseerd is.
Dit legt uit waar ik het over heb ...
viewtopic.php?f=71&t=470793&hilit=
Op dit moment bespreken we het hele project met de accountant, het gaat allemaal alleen een stuk langzaaaaamer dan wij in eerste instantie gedacht hadden.
Citaat:russel schreef:
@Zoekstalling, ik denk niet dat je advertentie hier op zijn plaats is. Gaan we verder op jouw post, dan slaan we straks de plank mis met dit topic. Je kunt beter een eigen topic openen, zul je ongetwijfeld meer reakties krijgen.
Zoekstalling schreef:
Sorry maar daarom verwijs ik toch juist naar mijn topic? Mensen kunnen daar toch gewoon hun reactie kwijt? (Dat was wat mij betreft tenminste de bedoeling).
En ook om te laten weten dat het heus niet altijd zo zou hoeven gaan, je hebt ook "eerlijke" werkgevers. Vind het wel een verhaal hoor, ik zou me doodschamen als ik zo een bedrijf voerde en vrijwilligers zo behandelde
griebels schreef:Toen Fly weg was is er wel een besloten forum opgezet. Miss kun je die gebruiken? Vraag het eens aan Kimberley, ofzo...
ulleke schreef:hey iedereen.. ik heb spijtig genoeg hetzelfde meegemaakt op een ranch i kreta.. ik weet hoe erg het kan zijn en wens jullie dan ook veel sterkte.. ik ben bezig het hele topic door te lezen maar ik ben er nog niet helemaal.. denken jullie dat er iets aan te doen is verder? zo ja laat het mij weten: misschien dat ik het kan doortrekken naar de ranch in kreta!
Huertecilla schreef:ulleke schreef:hey iedereen.. ik heb spijtig genoeg hetzelfde meegemaakt op een ranch i kreta.. ik weet hoe erg het kan zijn en wens jullie dan ook veel sterkte.. ik ben bezig het hele topic door te lezen maar ik ben er nog niet helemaal.. denken jullie dat er iets aan te doen is verder? zo ja laat het mij weten: misschien dat ik het kan doortrekken naar de ranch in kreta!
Hmmmmm.
Los van of de personen op dit topic wel/niet terecht een punt hebben is er een andere rode draad in dit topic: de verwachtingen.
Ik lees hier een aantal begrippen die níets met elkaar te maken hebben en de verwachtingen wel beïnvloeden: 'droomvakantie', 'vakantiewerk' en 'stage'.
Een vakantie is NIET hetzelfde als een stage is NIET hetzelfde als vakantiewerk.
Het laatste is niet meer of minder dan werken tijdens een vakantie. Heeft dus niets met vakantievieren te maken![]()
Zoek het woord stage bv. eens op in het woordenboek. Ook dit is géén 'vakantie'.
In het algemeen gesteld is het niet slim om een vakantie te willen betalen met het ter plaatste werken:
- woon en verblijfskosten in vakantie-oorden zijn in de regel niet laag
- arbeidsloon voor on- of laag geschoold werk is dat vaak wel
Nogmaals; geen inhoudelijk oordeel over de meisjes die hier hun nood geklaagd hebben noch over het betreffende adres, wél een vingerwijzing aan ÁLLE MEISJES die een dergelijk idee hebben.
Huertecilla schreef:Los van of de personen op dit topic wel/niet terecht een punt hebben is er een andere rode draad in dit topic: de
verwachtingen
.
IcePricess schreef:Via pb heb ik trouwens van Huertecilla nog een aantal heel goede tips gehad waar ook zeker wat mee gedaan gaat worden.