Apassionata: 26 en 27 december 2005: RAI Amsterdam

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wanneer ga jij naar Apassionata?

26 december 15.00
Geen stemmen
26 december 20.00
2 (66%)
27 december 15.00
1 (33%)
27 december 20.00
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 3

Lisjuh87

Re: Apassionata: 26 en 27 december 2005: RAI Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 15:38

ChantiieY schreef:
Ik ben de 26e geweest, 1e rang, 8 uur 's avonds. Maar we bleken dus hélemaal aan de zijkant te zitten, blok 3. Dus we zagen níks achter 't gordijn of de "bewegingen" die op 't gordijn te zien waren, vrijwel alles was aan de andere kant van de piste of in ieder geval ver van ons af, foto's zijn dus allemaal van zeer ver weg omdat we maar weinig inzoom-mogelijkheden hebben. Maar we zagen dus ook niks achter 't gordijn ofzo, érg jammer. €55,- om helemaal aan de zijkant te zitten en de helft niet goed te zien. Stom is dat dan...

Balen he ik was er ook de 26e, 1ste rang, 20:00 blok 3 en ook helemaal tegen de zijkant/rek...zowat achter de piste, belachelijk voor 1ste rang!!!!

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 15:45

Lisjuh87 schreef:
Balen he ik was er ook de 26e, 1ste rang, 20:00 blok 3 en ook helemaal tegen de zijkant/rek...zowat achter de piste, belachelijk voor 1ste rang!!!!

Tja... Erg vaag. Welke rij zat jij? 'k Zat rij 6... Nog aan de linkerkant van dat 'pad' zelfs, mijn vader zat hélemaal tegen de "kant" aan, daarnaast m'n broertje, dan m'n moeder en daarnaast ik. En aan m'n andere kant dan nog m'n broer en oma. Dus ik zat op stoel 84, 3 stoelen " verwijderd " van het "hek". Heb je daar ergens een heel lang iemand aan de zijkant zien zitten? M'n vader is 1.98 m en steekt overal bovenuit.

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 15:48

ChantiieY schreef:
Lisjuh87 schreef:

Tja... Erg vaag. Welke rij zat jij? 'k Zat rij 6... Nog aan de linkerkant van dat 'pad' zelfs, mijn vader zat hélemaal tegen de "kant" aan, daarnaast m'n broertje, dan m'n moeder en daarnaast ik. En aan m'n andere kant dan nog m'n broer en oma. Dus ik zat op stoel 84, 3 stoelen " verwijderd " van het "hek". Heb je daar ergens een heel lang iemand aan de zijkant zien zitten? M'n vader is 1.98 m en steekt overal bovenuit.

Ik zat rij 13 stoel 1 en 2 zaten mn moeder en ik...ik zat echt tegen het hek.....ik vodn het het geld echt niet waard Als je op stoel 84 zat? Zat je dan niet aan de andere kant tegen blok 2 aan? Ik zat echt bijna achter de coulise

Chann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 16:07

Nee, ik zat juist helemaal tegen 't hek bij de 'ingang' aan.. Aan de kant waar iedereen binnenkwam, de piste in. Ik zag 't ook al als ze nog stonden te wachten vlak voor ze binnen kwamen, terwijl je dat bij blok 2 ofzo niet zag... 't Was inderdaad waardeloos voor dat geld. Maar 't ging hun waarschijnlijk alleen maar om de hoeveelste rij je zat, qua rang.

Merel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 16:39

ik denk dat het aan mij ligt.. want mijn geheugen laat me de laatste tijd nogal eens in de steek..
maar hebben julllie Tobbe Larsson met zijn Quarter Horse Nicke gezien? Volgens het boekje opent hij de show met vrije dressuur. Ik kan me alleen die danseres herrinerren met haar donkerbruine spaanse, of Laurent, die het stierengevecht uitbeeld met een andere donkerbruine spaanse schoonheid..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 16:41

Wij zouden dus eigenlijk gisteren gaan, maar de weersvoorspelling was dus neit ideaal...ziijn uiteindelijk maar thuis gebleven!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 16:57

ik ben gisteren middag geweest. En het was super gaaf. De foto;s zijn ook goed gelukt.

wij kwamen uit roosendaal 2uur met de trein. Allen toen bleken wij niet meer naar huis te gingen. Daar stonden we dan gestrand op schiphol. GElukkig had mijn vriend een tante wonen in Almere waar we mochten overnachten haha

spritsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 17:54

miekelover schreef:
ik ben gisteren middag geweest. En het was super gaaf. De foto;s zijn ook goed gelukt.

wij kwamen uit roosendaal 2uur met de trein. Allen toen bleken wij niet meer naar huis te gingen. Daar stonden we dan gestrand op schiphol. GElukkig had mijn vriend een tante wonen in Almere waar we mochten overnachten haha

Kun je misschien wat foto`s laten zien dan.
De mijne zijn allemaal verweg en bewogen.

Wel geluk dat je familie heb waar je kon slapen.
Had je toch een probleem gehad.

miekelover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:11

ja denk het ook. Mijn vriend had foto;s gemaakt. Ik zal ze morgen wel plaatsen. Als ik tijd heb.

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 20:02

Ik zat in Blok 2, rang 3, rij 31 [ helemaal bovenin ] en had echt een super uitzicht

Best banketstaaf voor de mensjes die 1e rang kaartjes hadden gekocht en niet echt een goed uitzicht hadden..

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 20:40

BonnYPonY schreef:
Ik zat in Blok 2, rang 3, rij 31 [ helemaal bovenin ] en had echt een super uitzicht

Best banketstaaf voor de mensjes die 1e rang kaartjes hadden gekocht en niet echt een goed uitzicht hadden..

Inderdaad. 1e rang, blok 3, hélemaal zijkant. Denk dat je beter uitzicht had met rang 3 blok 2 dan mijn plekkie. Maarja, was ook maar weer wat " uitproberen " allemaal. Weten we dat wel voor de volgende keer.

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 06:47

BonnYPonY schreef:

ik zat ook in blok 2 maart dan op rij 30

Splash_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-06 15:55

Ik heb het volgende naar de ticketservice gestuurd, en ik ga ook nog even hetzelfde mailen naar de rai + consumentenbond. Hopelijk doen diegene die hun geld terugwillen van 30 december hetzelfde:

Geachte heer/mevrouw,

Op 19 december j.l. heb ik bij het verkooppunt op het Amsterdam Centraal station 2 kaarten gekocht voor de paardenshow Apassionata.

Het betreft de voorstelling van 30 december, om 20:00 j.l. Rang 1, rij 6 stoel 37 en 38. Voor deze kaarten heb ik €55,- per stuk betaald en €4,05 servicekosten.

Aangezien er op 30 december j.l. voor heel Nederland een weeralarm werd afgegeven, en iedereen werd afgeraden om niet de weg op te gaan en/of met het openbaar vervoer te reizen, ben ik absoluut niet in staat geweest om de voorstelling te volgen, tot mijn zeer grote teleurstelling.

Ik heb toen meerdere malen contact opgenomen met de RAI in Amsterdam, en zij vertelden mij dat ik gewoon moest komen, de voorstelling werd immers niet geannuleerd of verschoven. Ook vertelden ze dat ze geen geld konden teruggeven, mocht ik mijn geld willen terughalen, moest ik contact opnemen met de ticketservice.

Hopelijk begrijpt u dat €118,10 een behoorlijk bedrag is, en dat als er een weeralarm voor heel Nederland is afgegeven, dat het dan uiterst vreemd is dat de voorstelling gewoon doorgaat en dat er een grote groep mensen hun geld kwijt is.

Ik hoop dat er een manier is om een passende oplossing voor bovenstaande te vinden is.

Met vriendelijke groet
...

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 15:29

Goed van je dat je dat gestuurd hebt! Hoop dat het helpt.

Splash_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 15:33

Ik heb net mail van de rai gehad, zij kunnen het niet helpen, moet nu contact opnemen met Apassionata zelf, maar hallo.. ik spreek geen woord duits, en de organisatie zit in Duitsland, iemand die hier vloeiend duits schrijft?

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 15:42

Nee helaas spreek ik amper een woord duits laat staan schrijven.

Splash_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 16:32

Nou, ik heb net ongeveer dezelfde mail in het engels naar hun gestuurd, het is een internationale show, dus ik neem aan dat ze best wel wat engels spreken, toch ?

We wachten het af... als jullie nou ook even mailen!

Don_Marcello

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 17:04

De organisatie kan er toch niks aan doen dat het slecht weer is, zij waren er wel en hebben ook kosten gemaakt en opgetreden en voor jou was er een plaats gereserveerd. lijkt me logisch dat je dan ook betaalt.

Er waren ook andere manieren om er te komen (bv 'smiddags al naar amsterdam gaan, hotel nemen en volgende dag terug.

Schrale troost misschien, je kunt in elk geval nog de fotos bekijken.
zie oa topic viewtopic.php?f=101&t=515610

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 17:05

Don_Marcello schreef:
De organisatie kan er toch niks aan doen dat het slecht weer is, zij waren er wel en hebben ook kosten gemaakt en opgetreden en voor jou was er een plaats gereserveerd. lijkt me logisch dat je dan ook betaalt.

Er waren ook andere manieren om er te komen (bv 'smiddags al naar amsterdam gaan, hotel nemen en volgende dag terug.

Schrale troost misschien, je kunt in elk geval nog de fotos bekijken.
zie oa topic viewtopic.php?f=101&t=515610

Sjonge jonge, wat een opmerking weer. Als er een weeralarm voor heel nerderland wordt uitgegeven dan lijkt het me logisch dat je niet de weg opgaat.

Er zijn ook nog mensen die werken en waar een hotel geen oplossing voor is.

Beetje knullige opmerking al zeg ik het zelf.

Splash_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 17:57

Zo, geregeld Ik krijg 2 nieuwe kaarten voor kerst volgend jaar, of ik mag naar Antwerpen.

Ik ben blij

Don_Marcello

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 21:13

Splash, dat mag je zeker zijn, heel aardig van ze.

vicky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-06 23:59

zo das echt super! mag je heel bl;ij mee zijn.
ik vond de show wel aardig verhaal lijn was beetje onduidelijk
en veel oefeningen waren nog niet perfect.
vond die valk erg kwijlbaar...