Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
En toen wilde ik weggaan en toen duwde fleurtje,die ernaast staat heel lief zacht tegen mij aan van ´je mag ook met mij knuffelen als je verdriet hebt...´
Dat is fleur van daisy ,snoopy689 hier op bokt.T leek net of ze wist waar ik verdrietig om was,dat was echt heel appart.Ze bleef ook net zolangstil staan om geknuffeld te worden dan ik nodig had..,het is echt een lief gevoelig paardje...
Ik mis hem zo erg...en buiten hem, ook het houden van een paardje en het vertroetelen. Ik mis je lyr,t doet echt pijn in me hartje!
Het lijkt idd zo dat paarden je kunnen troosten,zoals je bij Fleurtje het gevoel had.
Ik denk er nog regelmatig aan en ik vindt dat je er super mee omgaat
Citaat:Ook dit roept weer herinneringen op en had het toen ik terugkwam ook wel moeilijk...Ik heb nog even in lyr zijn stal gezeten en werd getroost door het paardje wat er nu in staat,lex,een echte topper.... En toen wilde ik weggaan en toen duwde fleurtje,die ernaast staat heel lief zacht tegen mij aan van ´je mag ook met mij knuffelen als je verdriet hebt...´ Dat is fleur van daisy ,snoopy689 hier op bokt.T leek net of ze wist waar ik verdrietig om was,dat was echt heel appart.Ze bleef ook net zolangstil staan om geknuffeld te worden dan ik nodig had..,het is echt een lief gevoelig paardje...