essie79 schreef:je hebt ook geen ouders?
Ja, die weten dat ik na 23 jaar paardrijden weleens zand kan happen ja.... en die vinden het best....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurf schreef:en een werkgever????
Als die erachter komt dat je bij het uitoefenen van je hobby bewust onnodige risico''s neemt, zou het wel eens zo kunnen zijn dat je mag gaan zoeken naar een andere werkgever!
smurf schreef:en een werkgever????
Als die erachter komt dat je bij het uitoefenen van je hobby bewust onnodige risico''s neemt, zou het wel eens zo kunnen zijn dat je mag gaan zoeken naar een andere werkgever!
smurf schreef:ik verwijt jou helemaal niets, ik wijs je op de mogelijkheden.
Bij mij op het werk (een heel groot ROC) zijn in het verleden nogal wat mensen uitgeschakeld geweest vanwege hun hobby-sporten en in het arbeidscontract zit nu een aparte clausule over veiligheid bij het uitoefenen van sporten.
Ik heb de pech dat de dochter van mijn manager paard heeft gereden, dus hij weet precies wat de risisco's zijn. Zijn dochter heeft ook moeten stoppen met paardrijden gedurende haar examenjaar.
Gelukkig heeft mijn manager de bodyprotector nog niet ontdekt, maar ik heb wel ondertekend dat ik altijd veiligheidschoeisel en een veiligheidshelm draag bij het uitoefenen van mijn (risico)sport.
Ik ben een braaf werkneemster en ben op een leeftijd dat ik nooit meer een andere baan zal vinden, dus ik doe braaf wat mijn baas van me vraagt
smurf schreef:Ik heb de pech dat de dochter van mijn manager paard heeft gereden, dus hij weet precies wat de risisco's zijn. Zijn dochter heeft ook moeten stoppen met paardrijden gedurende haar examenjaar.
Gelukkig heeft mijn manager de bodyprotector nog niet ontdekt, maar ik heb wel ondertekend dat ik altijd veiligheidschoeisel en een veiligheidshelm draag bij het uitoefenen van mijn (risico)sport.
DePennyBitch schreef:hoe had een cap, bodyprotector, veiligheidsschoeisel etc. mij kunnen beschermen tegen mijn heupblessure?
essie79 schreef:En dat gelul dat je ook van een keukentrapje kan afvallen vind ik onzin. Dat kan idd altijd gebeuren, maar daar kan je niks aan doen.
Citaat:Omdat ik dan toevallig wel een cap opzet, wil niet zeggen dat ik een of andere schijterd ben die in elke situatie denkt:
Oh god, als er maar niet dit of dat gebeurt.
DePennyBitch schreef:hoe had een cap, bodyprotector, veiligheidsschoeisel etc. mij kunnen beschermen tegen mijn heupblessure?
Feufollet"]
[quote="essie79 schreef:En dat gelul dat je ook van een keukentrapje kan afvallen vind ik onzin. Dat kan idd altijd gebeuren, maar daar kan je niks aan doen.
Feufollet"]
[quote="essie79 schreef:En dat gelul dat je ook van een keukentrapje kan afvallen vind ik onzin. Dat kan idd altijd gebeuren, maar daar kan je niks aan doen.
Citaat:Omdat ik dan toevallig wel een cap opzet, wil niet zeggen dat ik een of andere schijterd ben die in elke situatie denkt:
Oh god, als er maar niet dit of dat gebeurt.
Desiree"]
[quote="Feufollet"][quote="essie79 schreef:En dat gelul dat je ook van een keukentrapje kan afvallen vind ik onzin. Dat kan idd altijd gebeuren, maar daar kan je niks aan doen.
smurf schreef:Citaat:Irl heb ik me nog nooit met iemand bemoeit die zonder cap rijdt.
ik wel, mensen die op mijn paard stappen, moeten van mij een veiligheidshelm op
smurf schreef:Citaat:Irl heb ik me nog nooit met iemand bemoeit die zonder cap rijdt.
ik wel, mensen die op mijn paard stappen, moeten van mij een veiligheidshelm op
Kusia"]
[quote="Desiree"]Je had je nek kunnen breken bij die valpartij, en dan had die cap niet geholpen. Voordat ik afstap op een rennend paard.....
[/quote]
Ze had ook nog een hersenletsel er bij kunnen krijgen als ze geen cap op had gehad
[/quote]
Het is een super gevaarlijke actie. Je stapt toch ook niet uit een rijdende auto of trein? Een hersenletseltje meer of minder maakt niets uit als je je nek breekt.
[quote="essie79 schreef:Ik heb me ook weleens er af laten vallen. In die zin dat ik er al half naast hing en er never nooit meer op zou kunnen komen. Hij rende over het asfalt, maar op een gegeven moment kwam ik een stukje gras tegen en toen heb ik me vlug laten vallen.