Paarden die in 2025 beleerd gaan worden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Re: Paarden die in 2025 beleerd gaan worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-25 20:46

Wat fijn dat Reus zo braaf is!

Thanks voor de tip van het benutten van de hele bak GabberGill! Heb dit in het verleden veel gedaan, maar mijn zesjarige kan extreem uit haar plaat gaan aan de longe, en dan heb ik liever drie dichte kanten voor een beetje sturing. Mijn schouders zijn al geblesseerd genoeg haha.

Vandaag dus Amy de hele bak door genomen. Ze gaat steeds meer ontspannen. Laat de hals steeds meer vallen. Ze verschoot een keer achterin de bak van een vogel, maar ik had haar eigenlijk zo weer terug. Na het uitstappen nog even "gehangen". Niet met volle gewicht, want ik had geen cap bij. Ze onderging het heel braaf. Keek een keer naar achteren en had een oortje ingedraaid, maar was verder vooral bezig met gras stelen. Je bent een halve tinker of niet natuurlijk. Ik wilde eigenlijk een longeersingel omdoen, maar eentje van de paarden past niet bij een pony van 1,45 :+
Afbeelding

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-25 21:40

Knappe reus,dat is toch super tof ondanks de wind.

Denisesilver wat een leuke halve tinker heb je.
Ziet er ontspannen uit.

Hier longeer ik 1x in de week,mag geen naam hebben hooguit een 20 minuutjes beetje rommelen.
Wel een klein wandelingetje gedaan aan de hand.
En jack zou jack niet zijn die verblikt of verbloosd niet.
TOT de pinken aan kwamen rennen,die dachten dat ie een bruine koe was.
Toen ging warempel het staartje de lucht in en zat er ineens leven in.
Snorken en die luie vlek kon ineens draven :+ maar keurig in de hand.

Leuk jackje staat in uitgelicht zag ik. :):)

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:09

denisesilver schreef:
Wat fijn dat Reus zo braaf is!

Thanks voor de tip van het benutten van de hele bak GabberGill! Heb dit in het verleden veel gedaan, maar mijn zesjarige kan extreem uit haar plaat gaan aan de longe, en dan heb ik liever drie dichte kanten voor een beetje sturing. Mijn schouders zijn al geblesseerd genoeg haha.

Vandaag dus Amy de hele bak door genomen. Ze gaat steeds meer ontspannen. Laat de hals steeds meer vallen. Ze verschoot een keer achterin de bak van een vogel, maar ik had haar eigenlijk zo weer terug. Na het uitstappen nog even "gehangen". Niet met volle gewicht, want ik had geen cap bij. Ze onderging het heel braaf. Keek een keer naar achteren en had een oortje ingedraaid, maar was verder vooral bezig met gras stelen. Je bent een halve tinker of niet natuurlijk. Ik wilde eigenlijk een longeersingel omdoen, maar eentje van de paarden past niet bij een pony van 1,45 :+
[ Afbeelding ]

Aaaaah ja ik heb een lijn die veel langer is dan een normale longeerlij n

denisesilver

Re: Paarden die in 2025 beleerd gaan worden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:46

Deze lijn is veel korter dan een normale longeerlijn :+
Er zitten ongeveer honderd knopen in. Hebben deze volgens mij al sinds we de pony hadden 18 jaar geleden dit jaar. Geen idee waar de andere is gebleven.