Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Rose_Sonny schreef:Replay en ik zijn lekker bezig met grondwerk oefeningen, het is een heerlijk dier om mee te werken, en hij doet het echt super.
Vandaag de eerste keer over het zeil; vond hij de eerste poging doodeng.
[ [url=m/MtW0Ga.jpg]Afbeelding[/url] ]
En toen merkte hij dat hij niet dood ging en liep er overheen alsof hij altijd over zeilen loopt
Rocamor schreef:Ik hou me maar voor dat dat de besten zijn. (Worden)
Ooit
In de toekomst
Ik ben er dus ook nog niet uit hoe dit op te lossen. Gewoon naar voren oplossen of even pas op de plaats, bij me halen en samen bekijken.
Waarom leveren ze geen handleidingen bij die dieren?
Rocamor schreef:Ik hou me maar voor dat dat de besten zijn. (Worden)
Ooit
In de toekomst
Ik ben er dus ook nog niet uit hoe dit op te lossen. Gewoon naar voren oplossen (niet jagen of straffen of slaan, maar wel naar voren houden) of even pas op de plaats, bij me halen en samen bekijken.
Waarom leveren ze geen handleidingen bij die dieren?
nick_en_ik schreef:Wat een knappe paardjes komen er langs en wat zijn jullie allemaal lekker bezig!
Gisteren kwam de bekapper voor Nicky. Hoeven bekappen is sowieso al wat lastiger met Nicky, maar dit keer was het echt drama. Ze zat zo ontzettend hoog in haar energie en kon niet stilstaan.
Gelukkig heb ik een hele geduldige bekapper en kon ik Nicky ertussendoor even de spanning eruit laten lopen in de bak. Met veel moeite is het uiteindelijk allemaal wel gelukt!
Vandaag weer bij Nicky geweest omdat ik haar hoefjes moet behandelen, en nu was ze wel weer super braaf, netjes stilstaan, netjes hoefjes optillen en dergelijke. Het is me er eentje hoor![]()
Ook heb ik haar staart gekamd en geknipt, was hoog nodig, nu ziet ze er weer wat fatsoenlijker uit! En dat zonnetje erbij is ook echt heerlijk![]()
[ [url=m/lttK5w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zertab schreef:Wat voor bit heb je gekocht?echt een leuk dier om te zien!