Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik weet waar ik mee fokte toen ik Rêve liet produceren.
Dat daar een eerlijke merrie uit gekomen is, mag een wonder heten. Dat beetje lucifer heeft ze geheel van haar moeder mee gekregen.
en Joy, Joy die heeft net dat waakvlammetje dat hem gewoon een heerlijk dier gaat maken met genoeg vuur voor mij.
Zeker toen ze ging spelen met het vlammetje van de aansteker twee jaar geleden. Toen dacht ik echt "oh god ik bedoelde het als grapje...." Maflinger_S schreef:Terror als paard van de duivel bij jou in opleiding.
Ik kwam niet meer bij.

Dan zit je der mooi mee. 
Ik loop wel op straat met, gecombineerd, bijna 1000kg met een eigen wil uiteindelijk. Die zowel anderen als zichzelf flink kunnen beschadigen als het mis gaat. En laat die 1000kg nu mijn meest dierbare bezit zijn ook nog. Die auto zou me een zorg zijn, daar zijn verzekeringen voor, maar als ze zichzelf zou bezeren...

vergeleken met Vigo is Joy een gepantserde tankwagen zeg maar.) en negeert hem.
Hij maakt heel duidelijk onderscheid in ‘respectloos’ als Vigo hem bv wil weg duwen van het eten of ‘beetje dom’ als hij gewoon nerveus loopt te doen... 

die past zijn humeur aan, aan het mijne..
nu al. 

en hij laat zich nu omhelzen en nog meer van dat soort onzin dat vooral als doel heeft dat hij straks niet meer zo snel op kijkt of schrikt van bewegingen en aanrakingen.
Dat wilde Sam wel doen voor me. 
mijn lieve kleine neuroot,.. Hij is zijn gewicht in goud waard. Alle oefeningen had ik zo wat kleine dingetjes waarbij ik er ‘net niet’ kwam. Heb nu dus gevoeld waarom.
petraaken schreef:Sam lijkt wel een halve teddybeer aan de haren op zijn hals te zien.![]()
Fijn dat je toch nog lekker hebt gereden. Nog beter dat Joy echt op zijn gemak is nu. Het is duidelijk dat hij op de vorige plek toch niet in zijn hum was.
En alsnog moet ie een deken want anders staat ie met een zure kop te bibberen.
Hij is nl. niet waterdicht. 
toppers zijn ze! En jij ook!

Voelt een beetje alsof de vloek er op zit zeg maar. Tis ook gewoon voor de pup kl*te want het is een hele vrolijke, actieve pup die we dus rustig gaan moeten houden.
en elke operatie houdt risico's in, hoe je het ook draait of keert, hij moet onder narcose en tegen mijn beste voornemens in ben ik helemaal gek van dat dier (en hij van mij, hij was bedoelt voor mijn man, ik wilde geen hond meer voor mezelf, maar als ik in de buurt sta luistert hij geen *** naar mijn man. Als mijn man dan "dicht" zegt komt hij bij mij zitten.
Normaal luistert hij enorm goed, op het plein zijn ze vol complimenten, maar thuis luistert hij dus naar mij.
Mijn man zei vandaag nog "zodra dieje u zelfs maar gehoord heeft luistert die geen kl*ten meer naar mij.") en tsja, dat is best wel wederzijds want hij ligt ook altijd bij mij te knuffelen (hij heeft niet door dat ie 30kg weegt dus hij vindt dat hij prima nog op schoot kan.
) dus maak me enorm zorgen om die operaties.