Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en zelfs alle sneeuw is zo goed als weer weg. Komend weken blijft de voorspelling zo, dus dat is wel heerlijk! Ook voor die kleintjes straks als het in de nacht niet meer vriest als ze dag en nacht buiten blijven.

pien_2010 schreef:Wat balen Quir dat je zo ziek was. Heel pijnlijk klinkt het.
Dus in Zweden ook al extreem rechts in opkomst net als overal. Blijkbaar is er weinig geleerd van WO II.
Je paardjes zien er fantastisch uit. Fijn dat ze weer beter zijn. In mei gaan de mannen dus op kamers en de vrouwen voor 2de ronde. Spannend en leuk.
Goed bezig jij.
).
hasufel schreef:Wat afschuwelijk voor je hoofd en buik, wat zal jij je rot gevoeld hebben![]()
Verstandig om de kereltjes wat later te verhuizen. Is 24 uur per dag buiten daar ook veilig ivm wolven?
En ik las het Idd, extreem rechts en Koran verbrandingen![]()
Had even gemist dat örebro daar ook mee te maken had, wel Malmö en linnköping en nog wat plekken
Allemaal in het zuiden? Ook in Zweden is vluchtelingen en integratieproblematiek, net als bijna overal helaas
Hoe is het daar inmiddels qua tanks en legeroefeningen?

Maar wat zullen zij het goed gaan krijgen!

pien_2010 schreef:Leuke foto Quir. Kun je uitleggen wat een gespoelde embryo is. Zegt me niets. Ik weet niets van fokken af.