Hier gaat het goed! Ben nog steeds bezig met de trainer die mijn pony rijdt en zij is gewoon heel relaxed en dat is superfijn! Laatste keer stapte ze uit buiten het erf van de stal, heel stoer
Ik ben zelf veel bezig op de grond nog en dat biedt ook al wel de nodige uitdaging. Ben hem ook aan het bit aan het laten wennen (hij wordt tot nu toe bitloos gereden), wat ook goed gaat. Binnenkort het trailerladen weer oppakken om er ook op uit te kunnen. Vandaag komt de zadelpasser. Heb een boomloos zadel maar het schuift wat. Heb geen goed passende singel nog en ben benieuwd wat de zadelpasser nog meer kan betekenen.
. 't Ziet er een echte leukerd uit!

Heel bijzonder en fijn!
Uiteindelijk zelfs wat rondgestapt zonder zadel en met enkel een touwhalstertje om
Wordt nog een ding met zadels passen. Van de week wilde ik weten wat hij van het zadel vond. Nou dat stelde dus niks voor (hij is ook al ingepakt met een zijl dus zadel was peanuts). Ik was alleen maar hij stond gewoon op rust. Morgen zadel erop tijdens longeren.
m'n merrie staat op de Regumate en is eindelijk weer paard. Ze zijn niet echt dikke mik samen maar beter dat dan dat ze elke haten of aan elkaar geplakt zitten