JuliavH, lekker bezig. Fijn dat ze zo relaxed was donderdag en wat fijn dat je hopelijk een fijne bijrijder gevonden hebt!
Roosjenat, zeker lekker weer! Hoe ging je proef? Dappere doelen, in een paar maanden het L2 door vind ik knap!
Felien_Kyra, die planning ziet er goed uit om Elaya af te laten vallen! En zeker, een dressuurtraining kan absoluut zwaarder zijn dan in het bos rondhobbelen. Merk ik met Madelief ook, en ik hoorde het laatst een professional ook zeggen. Zoals jij bezig bent kan je ook binnenkort wel endurance gaan starten 
Hier blijft de stijgende lijn aanhouden. Ik ben heel tevreden met de paardjes en we gaan gewoon zien hoe we verder gaan uitkomen dit jaar. Ik heb gemerkt dat Stink het grondwerk nog echt nodig heeft, dat heb ik de laatste maand een beetje laten versloffen, en Madelief is op dat vlak echt een enigma maar goed die is ook nog eens hengstig dus die is echt ondoorgrondbaar op het moment...
Stink mag voorlopig buiten alleen maar stappen, in de hoop dat hij stopt met anticiperen op 'hard gaan' waardoor hij beter te rijden wordt buiten, een vereiste als ik ooit meer dan 30 km wil starten (mijn droom is 80 km). Voor Sandy heeft hij wel respect en die kan nog op hoge leeftijd mee op stapritten, dus dat gaat helemaal goed komen! De neus-bitcombi werkt hartstikke goed dus daar ben ik superblij mee! In de bak doet hij het ook steeds beter!
nessinator schreef:Doelen 'mei'
Stinky
1. Lekker aan de hand verder spelen (in vrijheid de zijgangen oefenen)
2. Opzadeltruukje bevestigen
3. Les afspreken bij Mireille
Madelief
1. Endurancetraining: alleen op vreemd terrein
2. Genieten/knuffelen
3. Wijken oefenen
Qua doelen zit ik wel goed. Met Stink alle doelen volbracht, al had hij maandag niet zo veel zin dus rende hij weg
Bij Madelief is het wijken er niet van gekomen, maar dat geeft niet.
Doelen juni
Stinky
1. Een heel rondje door het bos stappen (min. 5km)
2. Les bij Mireille
3. Nieuwe les bij Mireille afspreken
4. Lekker spelen in vrijheid
5. Masterson & ontspannen poetsen
Madelief
1. Tempo opvoeren in de bostrainingen (richting 8 km/h bij 17 km)
2. Wijken meepakken in de dressuurtrainingen
3. Grondwerk: ontspanning op vreemd terrein
4. Horsemanshipweekend