Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dan had dino niet bij een vriendin gestaan dus was het ook een minikudde. Maargoed, het is uit de hand gelopen, dat kan ik niet ontkennen

)

hij kan eigenlijk helemaal niet rijden maar lijkt het wel leuk te vinden
en als ie dan een ander zadel wil, prima haha
Coockie wordt zijn paard, ik weet het zeker
ik heb wel een filmpje maar denk dat ik dan heel bokt over me heen krijg. Hij stuitert namelijk alle kanten op, rijd zonder cap. Nu zit ie beter en rijd met cap maar toch..
anoukwendy schreef:Pip krijgt trouwens de naam Pretty In Persondank aan de bokker die dat zei
ik belde mama nog snel voordat toen de da er was omdat ik twijfelde maar mama zei dat dit het moest worden haha.
wat een eer haha.
Mijn vriend had voordat we ponietjes kregen ook niets met paarden. Maar de eerste 2 veulentjes die we kochten waren zo kriebelig, hij stond er uren bij te kroelen. Nu hebben we inmiddels 5 ponietjes aan huis, waarvan de laatste nieuwe van hem is
Dus ik zou zeggen, laat je vriend er een goede band mee opbouwen dan mag Cookie in ieder geval zeker blijven. Lys_PPA schreef:anoukwendy schreef:Pip krijgt trouwens de naam Pretty In Persondank aan de bokker die dat zei
ik belde mama nog snel voordat toen de da er was omdat ik twijfelde maar mama zei dat dit het moest worden haha.
![]()
wat een eer haha.
Leuk die foto's van Cookie, echt zo schattig!Mijn vriend had voordat we ponietjes kregen ook niets met paarden. Maar de eerste 2 veulentjes die we kochten waren zo kriebelig, hij stond er uren bij te kroelen. Nu hebben we inmiddels 5 ponietjes aan huis, waarvan de laatste nieuwe van hem is
![]()
Dus ik zou zeggen, laat je vriend er een goede band mee opbouwen dan mag Cookie in ieder geval zeker blijven.

hij heeft er meer