Iedereen bedankt voor het duimen! Nog even blijven duimen!
We overleggen nog even met de DA wat het verstandigst is qua scannen, want volgende week vrijdag is misschien wat vroeg, maar de maandag misschien weer wat laat.
Ik reageer niet op iedereen. Ik heb er even niet de fut voor, maar wil wel het volgende zeggen: heel erg lief en heel erg fijn dat jullie weer zo meeleven!
Ik stel het echt op prijs.
joey2010 schreef:Ik duim mee...
Fijn dat het zo ontspannen ging..
Ja, een hele opluchting na het trauma van de vorige keer.
zippora schreef:Vooral je laatste zinnetje is erg fijn! Voor jou ook een opluchting dat dit dus een goede keuze was!
Inderdaad. Een goede ervaring na de vorige keer is heel wat waard. Het welzijn van ons paard is voor ons belangrijker dan de noodzaak bij te dragen aan het voortbestaan van het ras. Dan is een ontspannen gebeuren een heel stuk fijner voor de gemoedsrust!
djodjodjo schreef:Wauw, ongeveer een uur later maar ik ben weer bij gelezen. Wat schrijf je duidelijk en fijn. Ontzettend interessant om jouw uitleg te lezen, dankjewel dat je er zo de tijd voor neemt.
En goed nieuws op de valreep! Gefeliciteerd met de dekking, ik hoop zo voor je dat het pakt.
Ach, als ik maar op de praatstoel mag zitten!
ieris schreef:Wat leuk zeg! Hoop ook dat het gelukt is.
Ja bij Clara hebben de paarden het echt goed hè, Guli wilde daar ook wel blijven.
Echt een fijne plek.
Mooi voor jullie ook dat het zo dichtbij is!
Ze heeft het er duidelijk goed gehad! Maar wilde wel heel erg graag weer mee naar huis.
En Clara verbaasde zich er ook al over dat ik zo dichtbij woonde. We gaan na het dekseizoen nog eens langs. 
Yavanna schreef:Fijn zeg... je kunt wel weer onder je steen vandaan komen hoor... T is buiten vast veel mooier en lekkerder...
Oh, ik vind het af en toe wel fijn hoor, zo onder mijn steen!
silverdapple schreef:Dankjewel voor je uitgebreide antwoorden.
Hopen op goed nieuws!!

Graag gedaan!
Madje1992 schreef:Even een tijdje niet in dit topic gelezen. Maar nu alles bij gelezen. Mooi om te lezen hoe je hierin staat en ook heel mooi om te zien dat Muzanna altijd voor gaat. Je kunt de liefde die je voor haar hebt door de tekst heen voelen.
Ik duim met je mee dat dit jaar het een groot succes wordt, dat Muzanna het heerlijk naar haar zin heeft en volgend jaar een heerlijk veulentje naast zich heeft staan.
Het is jullie zo gegund

Lief! Ze is ook wel echt mijn hartsvriendin. Hele gesprekken heb ik met haar en ze “praat” graag terug.
En ik hoop het ook van harte!
joey2010 schreef:joey2010 schreef:Zo'n fijn dat ze er een goede ervaring eraan heeft overgehouden dit keer.
Fijne plek geweest voor haar.
Maar wat lief dat Januari weer helemaal blij is dat mams terug is , alleen jammer dat ze dan nu door mams genegeerd wordt

.
Ik duim zo voor n prachtig en gezond 2021 veulen.
Ik bedoel natuurlijk Manari ipv januari

Hihi, autocorrect! Bij mij heeft ie er weleens “kanari” van gemaakt, maar het grappige is dat autocorrect van kanari inmiddels stug Manari maakt. 
Sneu hè dat Manari zo haar best doet en Muzanna het maar overdreven gedoe vindt. Ik moet ook wel zeggen dat ze best aan mama hangt, maar wanneer we wat met Manari ondernemen heeft ze dat juist helemaal niet.
fleurtjeuh schreef:Wat een fijn bericht dat het allemaal zo goed is gegaan!
Hopelijk is het een goed teken en is ze als kers op de taart drachtig!
Mijn duimen draaien door!
Idd, want hoewel het een goede ervaring was hou ik haar liever de rest van het jaar lekker thuis!
Dan een mini update...
Met Muzanna gaat het goed. Ze heeft haar draai eigenlijk gelijk weer gevonden. Gisteren voor het eerst weer wat grondwerk gedaan, al gaf Bindi halverwege aan dat ik moest ophouden. Ze had gelijk! Ik probeerde iig nog heel even door, maar daar was Bindi het duidelijk niet mee eens. Ze begon zelfs al tegen Muzanna te zeggen dat ze maar moest ophouden met lopen.
Dat was heel komisch. Muzanna had echt zoiets van wat doe je, hondje?
Wat wil je precies?
Manari heeft op haar hals een vervelend wondje. Hoefde gelukkig niet gehecht, maar ze heeft er wel wat hinder van. Honingzalf aanbrengen vindt ze vervelend, maar als beloning mag ze de vinger schoonlikken. Ze zuigt dan zelfs. Best eng, want je voelt dat ze haar tanden een beetje tegen je vinger zet om goed te kunnen sabbelen.
Maar tot nu toe heeft ze er geen seconde over gepeinsd te bijten. Het geneest goed.
Verder is ze duidelijk weer gegroeid. Eens zien of het nog eens mooi zonnig gaat worden, dan kunnen we weer eens foto’s maken. Als het weer meezit nemen we sowieso rond 23 juni de camera mee, want dan is Eli jarig!