SVRL schreef:Retjethorse schreef:Ik vrees dat die extra gangen niet zo simpel zijn zonder begeleiding en verstand ervan.

Wat jij nu met Quick meemaakt, is exact waar ik dus bang voor ben.

Bwa, vind het allemaal nogal meevallen. Quick blijkt de voorkeur te hebben voor zijn extra gang.
Maar ik zou alle gangen willen, ook draf.
En dat scheiden lijkt me niet zo evident.
Jenara schreef:Retjethorse, dat "ruziemaken" zou ik me ook niet teveel druk in maken, ze hebben ook vaak wat tijd nodig om aan elkaar te wennen. Jenara heeft 1,5maand in de paddock naast de andere gestaan voor ze erbij ging. Ze hebben wel wat gedreigd naar elkaar dan en ik heb weleens een schram teruggevonden, maar verder niet ernstig. Ze is nog steeds de "underdog" van de kudde nu, maar lijkt het toch ook wel naar haar zin te hebben, ze loopt wel altijd achter de anderen aan. Natuurlijk is 3 paarden wel net weer anders, zoals hierboven is gezegd, bij ons zijn het er nu 4 met Jenara bij. Veel succes ermee in ieder geval!
Ik maak me er niet te druk in hoor, gelukkig maar!
Maar ik ben waarschijnlijk gewoon te snel willen gaan.
Voorlopig blijft de draad er gewoon tussen, als Aliaa als enige niet in de 'kudde' mag, vind ik het maar zielig. Nu staat ze rustig, en toch niet alleen.
Ik denk dat ik vooral geschrokken ben dat Aliaa maar een watje is, terwijl ze zich op voorhand stoer doet overkomen.
Maar ik gok nu dat het boos kijken naar andere paarden vooral uit onzekerheid komt.
Het was vandaag een Lazy Sunday Morning!
(Let niet op mijn kop, ik ben rechtstreeks uit bed naar Aliaa gegaan
)

Ochtendhumeur? 

Voordat ze rechtstond, legde Aliaa zich helemaal plat, met haar hoofd op mijn benen...