Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)...
 Ze wil gewoon ook een fjord worden, en ik moet zeggen, dat haar poging niet geheel onverdienstelijk is 

hihi maarrrrr je hebt ze weer terug in model 

Ben ZO benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen morgen, hoe ze op elkaar gaan reageren, hoe Callista het hier zal doen, of Jules verliefd wordt op dr, of dat Vlekje juist helemaal aan haar gaat plakken  

! We kijken er heel erg naar uit, al is het ook super spannend natuurlijk  

Loeiende koeien, mekkerende geiten, wapperend plastic, enge hooinetten, ... ze mag er eerst even rustig aan wennen, voordat er ook nog 2 vreemde paardjes bij komen 

Ze staan er nu ook alle 3 lekker rustig bij. Vlekje en Jules eten hooi, Callista snuffelt rond en ontdekt alles op haar eigen tempo...
 Vanmiddag zetten we ze samen, op het gras, spannend! 

ik hoop dat alles in één keer goed gaat. Vlekkie en Jules staan al zo'n tijd samen. merk je meteen iets van het headsheaking syndrome nu ze bij jou buiten staat omdat ze hiervoor veel binnen stond vanwege die afwijking?                                                         

Nu ze weer op haar vertrouwd plek staat, schudt ze niet meer, compleet niks... 
 ) geven haar nog een kans! Kijken of we een soort regen masker kunnen maken, en vooral even weer rust op haar vertrouwde plek...

Ik heb ze maar een beetje 'opgestrooid' met oud hooi. Het is maar een mini hoekje, net groot genoeg voor een paard om te liggen 
 Binnenkort komt er stro in de stal, als het echt koud wordt 

) maar voor de nieuwe buurvrouwen van Vlekje en Jules 

) ze niet opeten/slachten. Maar ze waren wel toe aan een groter (en droger) verblijf plekje... Ze zaten nog steeds in een geimporviseerd hoekje van het geiten weitje (ook een cadeautje van de vrienden van Pieter trouwens, dat weitje op onze tuin, wilde ik al langer, maar Pieter was niet overtuigd.. Leuke vrienden heeft ie wel  
 ) en daar waren ze ondertussen wel uitgegroeid...

leggen mestkippen ook eieren? Worden die kippen niet veel te zwaar voor de poten?                                                         
 Normaal waren ze nu natuurlijk al lang dood, dus het is best bijzonder dat ze het nog zo goed doen