Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat past dus duidelijk voor geen meter op de dubbelbrede rug van Jetje
Wel liet ze het opzadelen goed toe, beetje achteruit kruipen met het vastmaken van de singel, maar daarna heb ik de beugels omlaag gedaan en ben met haar door de wei gaan lopen en draven, wat ze deed alsof ze nooit anders gewend was.
In het begin een beetje zwabberen en draaien, ik moest soms erg snel zijn met m'n zweepje aan de goede kant houden. Maar ze pikt het vlot op
Het nut van longeren (wat ik nog niet met ze gedaan heb, moet nog een geschikt stuk afzetten) bleek wel weer, aan de longe de commando's stap/draf/ho en lichaamstaal bijbrengen zal me aan de lange teugels veel voordeel opleveren denk ik. 

. Ik voel me nog elke dag gezegend met mijn binnenbak
Azmay schreef:Knap paardje Dawson
Sonde dat Gabber te koop staat maar soms is dat gewoon beter.
Diva was verschrikkelijk braaf bij de osteopaat ookal zat ze wel goed vast bij haar heiligbeen en hals. Dus ik ben blij dat ik haar los heb laten maken, zag er heel fijn uit wat ze deed.
Ze zei ook dat ze er goed genoeg uit ziet om heel rustig wat licht werk mee te pakken. Dus als het iets beter weer word wil ik er eens op gaan zitten.
Mag eventueel ook via de PB als je dat liever hebt. Eight schreef:Azmay schreef:Knap paardje Dawson
Sonde dat Gabber te koop staat maar soms is dat gewoon beter.
Diva was verschrikkelijk braaf bij de osteopaat ookal zat ze wel goed vast bij haar heiligbeen en hals. Dus ik ben blij dat ik haar los heb laten maken, zag er heel fijn uit wat ze deed.
Ze zei ook dat ze er goed genoeg uit ziet om heel rustig wat licht werk mee te pakken. Dus als het iets beter weer word wil ik er eens op gaan zitten.
Mag ik vragen hoe duur een osteopaat is? Ik ben me aan het verdiepen en kan daar moeilijk informatie over vindenMag eventueel ook via de PB als je dat liever hebt.
Jullie hebben ook knappe knollies allemaal!
ze staan nu per 2 een uurtje op een vlak stuk, is niet ideaal maar beter dan helemaal niet naar buiten. Padocks waren best nat en toen bevroren dus is echt een maanlanschap. Hadden net 2 buiten en de draadjes dicht toen jap er ineens vet vrolijk aan kwam draven
. Schijnbaar zat zijn stal niet goed dicht, van een halstertouw maar een provisorisch halster gemaakt en weer mee naar binnen gelopen. Mafkees was het vast niet eens dat hij niet als eerste mocht