Waar wordt jij nou moe van in paardenland?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hutcherson

Re: Waar wordt jij nou moe van in paardenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 11:50

mensen die hun visie/overtuiging aan je willen 'leren'.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 12:17

NoekAa_ schreef:
Dat degenen met de grootste bek en grootse verhalen meestal niet degenen zijn met de meeste kennis :O en dat er dan ook anderen naar luisteren :+ word ik soms wel moe van.

Dat!!! En dan profileren over andermans rug!!

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 12:29

maralyn schreef:
NoekAa_ schreef:
Dat degenen met de grootste bek en grootse verhalen meestal niet degenen zijn met de meeste kennis :O en dat er dan ook anderen naar luisteren :+ word ik soms wel moe van.

Dat!!! En dan profileren over andermans rug!!

Exact ja, echt bizar hoe ver sommigen daarin ook durven gaan

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 01:09

Mensen die een paard kopen en er vervolgens geen geld voor hebben om de juiste zorg te bieden. Ik snap best dat je soms wat krap financieel kan zitten.. maar een paard kost nou eenmaal veel geld. Spaar dan ook voor de kosten die er nog bij kunnen komen.

En mensen die niet luisteren naar hun paard. Voorbeeld.. paard staakt, bokt of vlucht met rijden en dit gebeurt meerdere keren. Er direct vanuit gaan dat hij gewoon "stout" is en even goed moet weten wie er de baas is. De dikste hulpteugels en bitten eraan. Waarom niet even verder kijken denk ik dan.. geen enkel paard kiest ervoor om "stout" te zijn. Vaak is er meer aan de hand en heeft het paard ergens last van.

AlwaysH

Re: Waar wordt jij nou moe van in paardenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-20 17:46

Mensen die mij en mijn setjes en blinbling niet met rust kunnen laten. _O-

Mensen die erg snel en veel (hardop) oordelen over een ander. Klagen over anderen tegen mij of over mij. Denk aan mensen die gaan zitten fluisteren/praten aan de bakrand (ligt ook aan mezelf want ik voel me snel beoordeeld/bekeken).

Zagers, trekkers, schoppers; het hele riedeltje. Perongeluk snap ik, dat kan gebeuren als je paard schrikt oid, maar verder hoor je gewoon van je paard af te blijven.